Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1637 ggr
[mossquinnan]
0

Lite skön feeling

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fick jag med denna låt,och det är ganska ovanligt att jag svävar i väg så:-)))

iaf var d längesedanKyss

[Fialicious]
0

Jag önskar att jag kunde ta till mig mer av den här typen av musik och liksom försvinna in i mig själv en stund och bara hitta lugnet. Vackert är det och ni som lyckas finna lugnet, njuuuut!

[mossquinnan]
0

Förstår precis vad du menarGlad

[Ambrosia]
0

Ja den låten var jätte fin. Och vilka vackra bilder. Super härliga.

Kram från Ambrosia :)

Kalendula
0

En helt underbar låt, sån musik förlorar jag mig i helt o hållet. Därför tar jag inte med mig sån musik när jag kör bil. För det finns en stor risk att jag bara kör dit vägen bär mig.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[mossquinnan]
0

Hihi tack gooa ni:-))

Jag höll på att köra ner i diket i går,skulle satt på mig solbrillorna innan jag kördeSkäms

Men jag körde bara i 30 km högst..men ena hjulhalvan kom helt utanför..lite skakis vart jag allt..d behövs verkligen sååå liteKyss

Jag dööör nästan,för utanför mitt fönster sitter en kvinna ned några av grannarna..hon passar sitt barnbarns lilla chihuahua valp..såå jäkla söt liten unge så jag sprang ut förut och pussade ihjäl den lite *fniss*

Min chihuahua kille stod och ylade i fönstret..han får inte pussa på den riktigt än ju..valpen ska helst ha sin andra vaccination innan,,och sådan är bra för då sprids heller inga jobbiga sjukdomar:-))

Nu ska kärringa ner i tvättstugan….kram på er