Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketttips-råd
Läst 2412 ggr
Kalendula
0

I.C.E

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag gjort ICE (IN CASE OG EMERGENSY) kort att ge till mina närmaste o att ha plånboken ifall att det händer mig något. På ena sidan finns det telfonnummer till närmaste personerna som vet om mina sjukdommar o på andra sidan alla mina mediciner, dos o antal per dag. Detta ska jag tejpa ihop med mitt bärarkort som är till för vårdpersonal som tar hand om mig om något skulle inträffa. På bärarkortet finns också en kort beskrivning om vad mitt syndrom är.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Ambrosia]
0

Jaha vad bra att du gjort sånna kort. Är ju asbra för vårdpersonalen att se direkt om du skulle bli sjuk. Men jag hoppas verkligen inte att du blir sjuk.

Kramar från Ambroisa:)

[Fialicious]
0

Åh, det var en toppenidé! Den ska jag absolut försöka anamma själv samt dela med mig av till andra.

Kalendula
0

Ja, vad bra. Men tänk bara på att hålla texten kort o i storlek som ett visitkort. Själv har jag laminerat mina kort så att dom inte slits ut för fort.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Ambrosia]
0

Bra att du lamminerat det. Asbra ju. Funderar på att kanske göra ett sånt med. Ska fundera lite på det.

Kram från Ambrosia :)