Trevlig helg!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Önskar alla en skön o trevlig helg. Själv ska jag till föräldrarna o få sommardäck på bilen, sedan planerar jag att tvätta o vaxa bilen hoppas jag. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Det blev ingen tvättning o vaxning av bilen, däremot följde jag med mamma till hennes jobb o hämtade en låda. I den låg material till en ryamattta. Så när vi kom hem lärde mamma mig att göra rya knutar. Snart har jag gjort mig en ryamatta. Fast mönstret till mattan var inte med. Om jag inte hittar det på nätet får jag hitta på något eget.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Häftigt att göra egna ryamattor. Coolt du gör ett eget. Vad är det för färg? Du får ta ett kort och visa hur mattan blev. Vore kul.
Kram från Ambrosia :)
Trevlig helg till dig Lotta och alla andra också. Snart snart är det helg för alla. Men jag blev ledig både i dag och i morgon. Och på fredag och månadag är det ju röd dag. Så det blir 6 dagars ledighet för mig. Det känns skönt. Skönt att koppla av och vila lite också. :)
jag vet inte riktigt ännu vad det blir av den, för hon som jag fick den av har inte hittat mönstret ännu. fast jag hittar på nått eget i stället. Mattan kommer at gå ljusa beiga, gula färjer, samt lila, rosa, grönt o lite ljusblått.
Lovar att ta en bild på den när den är klar.
Vila tycker jag absolut att du ska göra, det är gott att ladda batterina lite o titta på saker som själen tycker om 
Jaha vilka fina färger det är i ryamattan. Den blir säkert jätte fin när den är klar. :) Ja vad kul du ocskå vill lägga upp en bild på den när den är klar. :D
Japp har vilat i dag, sov länge, vakna av att nån tuta med en bil här utanför. :)