Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1931 ggr
Kalendula
0

Komma ifatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är så skönt just nu, för jag har börjat att komma ifatt mig med saker som legat o väntat i mer än 2 år. Hela tiden har det kommit saker emellan. Men i fredags fick jag hjälp av en kompis att möblera om i klädkammaren.

Först tänkte jag att jag kommer aldrig att få plats med allt som jag vill. I Lördags hade jag fått in allt som från början var i klädkammaren + lite till. I söndags var jag så in i norden trött av allv smärta o värk jag fick för att jag hade grejat så mycket, så jag sov, sov o sov.

På söndagkvällen började jag sortera både här o där, bl.a fick jag ordning i grovköket. För jag fick flyttat in en massa in i klädkammaren. Och mera sorterande blev det i dag på EM och en bit in nu på kvällen.

Jag är så nöjd med att få saker o ting på plats o få sån ordning. Risken är väl sedan när jag är klar att jag inte kommer att hitta någonting Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Farwuq
0

Ack ja, om jag bara som du finge ordning här.

GladFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Ambrosia]
0

Kalendula: Vad härligt att du fått ordning påa llt nu, även fast det var jobbigt under tiden. Det är skönt när det blir klart. Synd bara att du vart så trött på lördagen. Och jobbigt du har ont. Måste vara jätte kämpigt.

Kramar från Ambrosia :)

Kalendula
0

Ja, fast jag har fått kompensation till tröttheten o värken. I två dagar har min kompis kommit på besök med alla hans barn. Jag har kommit så till min rätt o barnen älskar mig o maten jag gör till dem. Helt underbart. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"