2/4
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår hjälpe min kompis mig att möblera om i klädkammaren, som jag en gång gjort om till förräd. Bla. matförråd o lite andra grejer. Det blev så fint, men jag är inte riktigt klar ännu.
Idag ska jag hem till honom o hjälpa hon0om o städa innan hans barn kommer på söndag. Tror att jag ska bjuda honom på pizza lite senare, för det var vi sugna på igår.
Önskar alla en fin o givande helg 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tack det samma :-)
Till Kalendula: A vad härligt att ni möblera om i klädkammaren/förrådet. Det är så skönt när det är gjort och det blir så fint. :) Vart det god pizza? Hemma gjord eller köpt? Det spelar iof ingen roll. Både brukar vara lika goda. :)
Jag gjorde ordning i mina garderober i går kväll. Och prova alla kläder. Nu har jag en hel säck plus en papperpåse med kläder som jag inte kunde ha eller inte ville ha, som jag ska sälja nu på en secondhand affär i Sorunda. Då får jag in lite pengar som jag kan köpa nya kläder med. Jag spara dock en påse med mina absoluta favoritkläder, som jag inte kunde slitas från. De är dock för små, men jag spara de i en kasse i garderoben, i fall jag skulle lyckas banta, så jag kan ha dom. Man får ju hoppas på det. :)
Det vart i allfall jättefint i garderoben. Nu har jag bara en garderob kvar att göra ordning i. Men nu har jag knappt några kläder. Så nu måste jag köpa nya kläder som jag kan ha. Jag har gått upp typ 13 kg i vikt, sen jag börja med min psykos medicin för 3 år sen. Innan var jag smal.
Oj nu regnar det här och är jätte grått. Lite burrigt. Ska nog ta och göra lite te och mysa med. Må så gott. Kramar från Ambrosia :)
Bidde ingen pizza för han fastnade i ett spel, så där fick han skylla sig själv kan man säga. Å andra sidan kom jag ifatt mig med saker som har legat o väntat i 2 år i går. Så idag är jag trött, har mest sovit.
Jag har med sparat kläder som jag inte kan ha, men hoppas på att läkarna hittar vad som är fel, i med att jag inte går ner. För jag hoppas ju på att jag ska kunna ha mina gamla fina kläder igen med 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"