Underbar dag!
Vilken underbar dag jag har haft 
Först så blev det ändrade planer, för min telefonvän fick hämta sina barn lite tidigare än beräknat. Det var meningen att vi skulle åka o handla. I allafall så kom han med alla sina barn o hälsade på mig. Dessutom kom granflickan in på besök för hon ville leka med kompisens barn.
Ett helt underbart liv.
Efter en stund frågade grannflickan om jag ville ha hennes akvariefiskar. Så jag gick över till hennes pappa o frågade om det var riktigt att hon ville ge bort sina fiskar. O så var det. Pappan kom in med akvariefisken o alla barnen fick vara med när jag flyttade i fisken i mitt stora akvarie.
Å så underbart jag har haft det idag, jag myser i hela själen
???
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Vad härligt! Bra dagar kan man aldrig få för många av!
Blir så glad för din skull 
Njut !
Blir glad att läsa det Du skriver..
Snart är det vår! Solen värmer och ljuset gör att vi mår så mycket bättre. Åh..vad man längtar..
Fast jag mår inte bra av ljuset, men längtar till våren ändå, för jag är innerligt trött på snön nu 
Jag hoppas på att jag får en till sån underbar dag innan jag åker iväg till min mamma igen i nästa vecka.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Vilken härlig dag. Ja hoppas du får många fler såna härliga dagar.
Kram från Ambrosia :)
Tack Ambrosia, jag hoppas på att den dagen kommer i morgon igen.
Kram