Hjälptips!
Hej alla!
Fick ett mail av en tjej som försöker hjälpa människor, hon lyssnar och försöker komma med tips och råd till de som mår dåligt och vill prata med någon utomstående. Jag sa att jag skulle lägga upp det här eftersom det är en bra sak hon försöker göra!
Man kan maila henne, självklart helt anonymt eller skriva på hennes blogg.
Hennes mail är --> depression@live.se
och hennes blogg är --> http://deppkaos.blogg.se
Hoppas någon finner det till hjälp
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Men vem är hon, så att jag kan ta kontakt med henne och ställa frågor om hennes syfte och vad hennes mail till dig har med ensamhet att göra. För mig känns det ju i så fall bättre om hon blir medlem här 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Jag vet inte vem hon är, en tjej som läser psykologi och vill finnas till hands för människor som behöver någon att prata ut med
Hon såg min mail på min blogg och mailade mig om jag ville hjälpa till så att hon kunde nå ut till människor, jag la in den på ensamhet för jag tyckte att det kanske passade in
Om du har fler frågor kan du ju alltid maila henne 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag tycker att du kan maila henne och bjuda in henne till din sajt, så får hon ta del av den och läsa trådar och kommentera, tipsa och ge råd på det sättet som medlem på dom olika sajterna här som riktar sig till människor som inte mår riktigt bra. 
Jag har bjudit henne till min sajt
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Hej
Jag tycker oxå att det vore bra om hon var medlem. Kan du inte skriva det till henne.
Jag är inte den som skriver till människor, bara sådär.
#4 Jag har skickat en inbjudan till henne, så vi får hoppas att hon nappar på det