8 December
Igår kväll gick jag och la mig rätt tidigt. För jag var väldigt trött i kroppen + att jag i måndags hade tappat balansen och slagit i tinningen i en dörrpost. Fick en bula och huvudvärk. Åh andra sidan grejade jag en hel del igår. Gjorde en tung granmatta att ha utanför dörren.
Sovit hela natten har jag gjort, vilket är ovanligt. Men det är jag glad för.
Idag väntar jag på att saronhuset ska ringa och hämta mina teér.
Önskar alla en trevlig och fin dag!
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Men gud vännen, låter jätte läskigt att du ramla och gjorde illa dig så mycket!!
*Hoppas du blir bättre i bulan och huvudvärken snart*.
Kram Lisa
#1 Jag brukar tappa balansen och slå mig både här och där. Ibland riktigt illa. Sist gång jag slog i huvudet gjorde jag det i en blombräda av marmor som träffade mitt ena ögonbryn. Men annars så slår jag ofta i armbågar, axlar eller stöter emot något med mina knän eller låren så jag får stora blåmärken.
Men allt detta har med mitt syndrom att göra. Fast det är otroligt dumt när jag tappar balansen och jag råkar slå i huvudet. För det gör så in i bänken ont. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"