3 december
Önskar alla en varm och trevlig helg!
Själv åker jag och fortsätter att göra ljus hos min bror, min mamma och hennes gubbe. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Ha en fin helg Ringblomman och ha det kul med ljusstöpningen och så får du en massa kramar min goa vän från Mina 
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag haft. Började med att skotta altanen hos mina föräldrar, sedan satte jag eld i kaminen. Efter det dammsög jag och satte på kaffe.. På Lördaen följde jag med dem och shoppade, för mamma hade vunnit en massa presentkort som hon ville utnyttja. Efter det gjorde jag och min bror massa ljus igen och åt en massa godis. Så vi var rätt mätta när vi skulle äta middag. Sen var jag helt slut. På söndagen orkade jag nästan inte göra någonting, men var hemma vid 16. Och jag har fått gran gillanger av min bror, som jag ska göra en dörrmatta av att skrapa av skona på.
Åh vilken underbar familj jag har, satt och pratade med min mamma om det under vår frukost. För brodern och gubbeb var redan i farten och skulle i väg. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"