Trevli helg
Önskar alla en trevlig helg!
Nu åker jag till min liiebror o ska gjuta ljus 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Trevlig ehlg till dig med. Det låter kul att gjuta ljus.
Må så gott.
Kramiz från Ambrosia :)
Trevlig Helg! 
Jag läste om ljusstöpningen på en annan sajt och det låter som ett jobb som tar lång tid…kram!
Ja, det tar en himla tid, fast det är kul. För det blir så fint när det blir klart. Och jag och bror min åt godis, lyssnade på musik o dansade mellan varven. Så vi vart mätta när middagen var klar 
Vi hann inte riktigt klart så vi ska fortsätta nästa helg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Låter som ni hade det jätte mysigt. :) Kul att ni ska fortsätta nästa helg.
Kram Ambrosia :)
#5 Japp, och det blir säkert lika mycket godis som förra helgen. Så vi inte orkar äta middag. 
Kram
#6: *Skrattar* Det låter mumsigt. Ja på helgen får man ju äta godis också :). Så mycket man vill. :)
ha det bäst. Kram Ambrosia :)
#7 Ja, det är så roligt
, men jag har diabetes, så jag får ta det försiktigt.
Kram
#8: Ojda vad jobbigt att du har diabetes. :( Synd då kan du ju itne äta massa godis och så. :(
Åker du i morgon? Hur långt är det till din bror?
Må så gott. Kram Ambrosia :)
Dom bor bara 6 mil från mig, men huga vad gott det är med godis
Tänkte åka imorgon och förbereda lite, för det tar så lång tid för ljusmassan att stela. Och vi har en massa ljusskrap från gamla ljus som vi ska göra nya fina ljus av.
A men 6 mil är ju rätt långt bort ändå. Men bra att inte du tycker det. :) Hoppas det blir många fina ljus. Du (om du vill) får ta kort på dom och visa dom här. Era skapelser.
Må så gott och ha en mysig helg. Kram Ambrosia :)