Hej!
Vill bara meddela att Ensamhet finns på facebook nu.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Skrev just på min blogg,
undrar vad som INTE finns på FB nu för tiden
när ALLT finns där.
Kanske det inte behövs några andra saiter längre, när allt som sagt finns på FB?
*FUNDERAR*
Sessan1
Vad man ger ut om sig själv på sajter är ju helt frivilligt. Facebooksidan skapade jag för att kunna nå fram till fler ensamma människor som kan behöva stöd i sin ensamhet.
Kram!
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Jag är väll en sån där stenålders människa så jag har inte riktigt förstått vad fb är för någor riktigt.
Facebook är ett socialt verktyg som förenar människor med vänner och andra. Människor använder Facebook för att komma i kontakt med andra helt enkelt, eller göra reklam för sitt företag eller göra fan-sidor etc.

#2 Man bestämmer själv hur mycket information man vill delge
Jag har gjort så att de som inte är vän med mig kan inte se någon information om mig överhuvudtaget 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Ok tack för svaren. Då vet jag lite vad det handlar om.
Syns mina inlägg härinne , ute på Facebook?
är det samma inlägg och ämnen?
( obs! jag är inte så duktig på det här med data )
Jag vill inte bli "uthängd" på facebook, med mina inlägg här. Då jag har mitt eget smeknamn, som namn på Avatar. Och kollar man min personliga sida, med mina intressen och fotoalbum, så kan man, om man känner mig, lätt räkna ut vem jag är. Inte så smart,av mig, men det blev så när jag gick med på iFokus.
Tack Kalendula för dina svar i mitt PM till dig. Så nu vet jag bättre. Det är 2 olika sidor. Så mina inlägg, och min sida kommer inte synas på FB.
kram isa