Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 2051 ggr
[Sisa]
0

Glädje!

Det är ju inte alltid det behöver vara någon stor sak man glädjs över…utan en liten, men aldrig så obetydlig eller oviktig sak, kan göra att man blir så jublande glad!

Vad blir Du glad av idag ?

Kalendula
0

Jag blir glad över och förvånad över att/om någon skulle vilja bjuda med mig att göra något roligt.Skäms

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Sisa]
0

# 1

Önskar jag kunde uppfylla din önskan! Kan inte Du bjuda någon då ? Obestämd

Kalendula
0

Om jag hade någon att bjuda så hade jag gjort det Skäms Jag är rätt ensam och har inga vänner… Åh, andra sidan är jag rätt trött på att fråga med, för det är mycket snack och liten verkstad från människor som jag stöter på i mitt liv… :O/

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

isa
0

Jag är glad idag för att punkan på mitt bakdäck är fixat. Jag blir glad av att cykla. Jag blev också glad för att resegarantin på SL har funkat. Jag fick tillbaka mina 272 kr, som jag lade ut på taxiresa i Augusti när tågen stod stilla.

Jag är också glad för att det verkar vara en relativt ångestfri dag idag.Jag är glad för att jag fått en god natts naturlig sömn.Jag är glad för att det är växlande molnighet och en skön temperatur på +16 grader och lätt vind. Det vädret passar mig utmärkt.

[Sisa]
0

# 4

…och jag blir glad, då jag märker att Du är glad!

Ha en fin kväll! Glad

Åsa S
0

Mailen från min internetflört jag skaffat mig har gjort mig glad hela helgen!!!

Hittade en trevlig men något äldre kille på en datingsite häromdagen som verkade normal och trevlig, han visade sig vara ännu mer intressant när vi mailade via vanlig mail (först trodde jag han skröt men jag sökte på nätet och det verkar som han talar sanning att han tävlade i helgen i den sporten). Men vi får se hur han är i veckan eftersom vi stämt träff (på offentlig plats såklart).

Kalendula
0

Oj, vad roligt, lycka till Flört

Åsa S
0

Japp jättekul jag som inte trodde jag skulle få några napp alls eftersom jag i stort sett bara efterlyste någon att gå på bio med och bilderna jag bifogade var osminkade och i helt normala kläder och jag förklarade att detta var vad man fick eftersom jag inte är intresserad av kläder och smink. (jag fick många väldigt trevliga komplimanger från killar i väldigt många olika åldrar själv är jag nästan 40år)

Åsa S
0

Kan meddela att dejt 1 gick SÅÅ bra vilken drömkille, vi ska ut på dejt  2 idag

Kalendula
0

#9 Hoppas allt gick bra.

isa
0

#5 Tack så mycket.Hoppas du får en fin dag idag!

Mia
0

Jag är glad därför att idag fick jag äntligen baka! Och jag är glad därför att jag fick godkänt på min psykologidel i uppsatsen. Jag är även glad över min pojkvän och fina kattunge!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

pia63
0

Åsa S : Grattis till "fyndet" Lycka till !Glad

Själv  är jag glad idag för att jag tog mej upp ur sängen ( diskbråcket bråkar)