Hallå......
Här är en nykomling som inte hade en aning om att denna sajt fanns…. Stötte på den när jag letade efter en annan sajt. Men när jag läst om denna sajten så kom faktiskt tårarna…. Det var en så stor lättnad att äntligen hitta någonstans att bara få…..uttrycka sig, utan att behöva dölja den här sidan av sin tillvaro! Att det kanske finns en plats där man inte alltid behöver uppträda "glatt och glättigt"…..utan där smärtan kanske faktiskt får finnas…
Ja, jag ser verkligen fram emot att få prova denna sajt.
Sedan har jag ett "genant" problem; jag hittar inte knappen man skall klicka på för att bli medlem…. Eller menas knappen som sitter till höger på sidan under fliken "mina sajter"??
Jag låter väl som tappad bakom en vagn, men ett av mina problem är att jag är så utbränd att snart bara aska finns kvar av hjärnan. Så jag s-e-r i-n-t-e saker som bokstavligen kan ligga mitt framför näsan och det kan ta mig evigheter att koppla ihop enkla omständigheter….. Och för mig framstår alla sidor på iFokus som väldigt röriga.
Så någon kanske är snäll och hjälper mig med detta?
Om man inte kan hjälpa till, så kan man åtminstone låta bli att vara till besvär.
Hej!
Du är inte ensam om att inte se saker som är mitt framför dig. Det gör inte jag heller ibland, och mååååånga med oss. 
För att bli medlem klickar du bara i rutan som finns till höger om namnet på sajten i fliken mina sajter.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Jag ser inte heller altid saker på en gång, måste tänka lite innan jag kanske reagerar på det man kanske ska se eller ngt åt det hållet.
Man blir bekant med folk ibland som man TROR att man kan lita på, MEN så går en tid, så märker man att man inte kan lita på den personen ifråga då blir man så in i vassen ledsen :(
Det hände mig senast för ngt år sedan.
Den personen var inget att lita på, så efter en tid så vände den personen ryggen åt mig, när jag såg personen ifråga på ett köpcenter, FY så elakt gjort. Jag märkte att det var åt mig denna vände ryggen åt för X såg att jag kom gående där , det såg jag att x gjorde.
Hade jag tänkt lite länge så hade jag gått fram till x och frågat vad x håller på med, men feg som jag, var så gjorde jag inte det.
Vad skulle ni ha gjort i sådan situation??
Jag hade gått fram och lagt en hand på x axel och med ett stort leende i hans ansikte sagt: Men vad roligt att stöta på dig här, hoppas att du har det lika bra som jag har det. Sedan hade jag förmodligen inväntat ett svar, och hade jag inte fått det inom ca 6 sekunder så hade jag önskat honom en fortsatt trevlig dag och fortsatt med vad jag väg.
Men det är vad jag hade gjort, inte alla som skulle våga sig på något sånt drastiskt. För det är lättare att bara gå förbi och få ont i magen och själen till och med panikångest. Eller får den delen bli så rosenrasande arg på x så man bli alldeles röd i ansiktet.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Nu var denna personen en HON, en s.k jobbarkompis
När jag slutade på den arbetsplatsen så ville hon tydligen inte veta av mig, fast på jobbet så pratade vi ibland med varandra.
Jag ringde denna person då och då, tror du hon svarade, NEJ ICKE sa nicke :(
var t.om och ringde på hennes dörr, men tror du då att hon öppnade?
NEJ det gjorde hon förståss inte :(
Falska person som hon tydligen var
FY F*N säger jag vad hn har ljugit för mig :(:(
USCH!!!!
Nu har jag flyttat sedan 1 år tillbaka, så förhoppningsvis så slipper jag se henne igen,, kanske inne i stan, MEN jag tänker inte gå fram till henne, för jag villo glömma denna falskhet hon har.
Om jag hade stött på henne, så hade jag tittat henne i ögonen, givit henne ett leende och sagt hej :O)
Ja kanske det..
men jag tycker hon är så FALSK
så jag vet inte hur jag hade gjort.
USCH och FY
vilka människor det finns