Min helg
Jag är helnöjd med min helg. Blev hämtad av min mamma och min bror på fredagen vid 17 snåret. Det tog ca 3 timmar att köra till stugan i värmland utanför Årjäng. För vi fick stanna på vägen för jag hade glömt att äta, vilket händer rätt ofta att jag gör.
På Lördagen begav vi oss ner till marknaden i Årjäng. Min mamma har artros i knäna och jag med min EDS bestämde oss för att starta där uppe och gå ner för backen. (Det är en skitlång backe
) Och bli upphämtade av styvfadern.
Och vi gick och vi gick, i 3 timmar. Pust å stön å stånk. Jag fick tag i allt jag ville ha. Men vi var bra trötta och ledbrutna när vi kom till stugan på eftermiddagen.
Kom hem på söndagen klockan 12, packade in kylvaror och gick o la mig för att sova . Å så skönt det är att komma hem till sin egna säng. 
Jo, jag fick köra den första biten hem till mig för mamma blev dålig under natten till söndagen.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Jo, jag blev kallad för "vacker" av en försäljare som jag stod och pratade med en stund. Sög åt mig som en svamp, det är inte ofta man får höra att man är vacker. 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Vilken underbar helg du haft:)
Ja, jag är såååå trött, så härligt trött.