alla är borta nu
nu är allt borta och jag har inhetinget att leva för. jag förstår inte varför jag blir straffad, jag har inte gjort något ont. min familj har vänt sig, mina vänner, min mamma har vänt sig jag brukade känna hennes skydd och närvaro och att hon hjälpte mig men hon har vänt sig för jag är inte värd det. nu har han också gjort det den enda som trodde på mig. och korkad som jag har kände jag hopp och glädje igen men då tas han från mig.det är alltid såhär. jag orkar inte mer jag fattar inte varför jag blir straffad om och om och om igen
kom bara tillbaka snälla snälla jag gör allt jag behöver ju dig! jag var ju alltid där för dig varför kan inte du också vara det då jag är helt ensam nu och det är bara inte värt det längre ser ingen framtid för mig är för vilse
Jag vet inte vad som har hänt eller vad du har blivit utsatt för men du är värd andra människor!
Blotta tanken på att du inte är värd någon annan tyder på att du bryr dig om andra och förmodligen är en person som fått en del törnar här i livet?
Men…även om det känns så nu så är du inte ensam. Det finns många, många fler som har upplevt samma känslor och haft samma tankar men som har lyckats ta sig vidare.
Ibland behöver man hjälp för att hamna på fötter igen, för att orka fortsätta - och för att hitta rätt i livet.
I den här tråden finns det en del tips vart du kan vända dig, försök att sträcka ut en hand efter hjälp!
Och inte för att vi medlemmar är professionella här på iFokus men vi är en hel del som bryr oss och kikar in här.
Skriv av dig om du behöver det!
Kram
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com