Kråkfåglar. :)
Kanin, hund och häst 🙂
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Hund, kanin, häst, delfin, varg
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Kronhjort
Mina egna ;) Har två marsvin och en hund. Måste jag välja favoritdjur blir det hund med knapp marginal från häst och sen marsvin. Annars pilgrimsfalk bland vilda :)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Råttor!
Hund har alltid varit på förstaplats för mig. ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Kul att alla har så olika svar :)
Mina favoritdjur är hund, katt & sköldpadda
Självklart lamor också! =)

Jag har många favoriter, sköldpaddor och åsnor kommer nog efter hundarna. :) Lizzie är bäst!
iller samt alla sorts reptiler! :)
Katt, hund och varg.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Kanin, hund och häst!
Hund
Häst, och kanske åsna.
Svårt med ett favorit djur. Alla djur har sin charm. Fåglar och kattdjur är väl dom jag lärt känna mest. Ska jag studera något i vilt format, blir det nog fågel. Ska jag bo ihop och dela kök med en fyrfoting, blir det katt.
#15 Åsnor är fina djur!
#18 Men åh vilken sötnos! ❤
Jag älskar alla djur ❤️
Men mest gillar jag kattdjur. 🙂
Katter, eller alla slags kattdjur egentligen, hästar och ödlor är mina favoritdjur. Tycker mycket om fantasidjur också som drakar och gripar men det hör inte hit 😉
Hundar, katter, illrar (mina som nu är i illerhimmlen) och rävar.

Har inget speciellt favoritdjur men vissa gillar jag lite mer. Bland annat varg, ankor, späckhuggare och fåglar men framförallt korpar och typ örnar. Myror är också ganska häftiga haha. 😃
Katter, katter och katter…
#15 Åsnor är fruktansvärt envisa har jag hört. Mina favoritdjur är häst och katt.
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
#25 Stämmer men det är för att deras instinkt är motsatsen motför hästens. Hästens instinkt är att fly från faror och åsnans är att frysa fötterna i marken och bli orörlig för att smälta in med omgivningen. Så de är "envisa" för att de är rädda eller osäkra och därifrån kommer deras rykte. :)
De kan vara envisa på andra vis med såklart men när man förstår hur de fungerar är det inte så illa.
Hund :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Katt! Katter är verkligen det ultimata djuret; intelligenta, vackra, söta, mysiga, roliga, trevliga, eleganta, pålitliga, empatiska och stolta!
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
#28 Det är så himla mysigt att klappa en katt som ligger och spinner i knäet på en. Kattens välbefinnande sprider sig till dig också.
** Energy Pethead
Häst, hund, katt och kanin, vilket jag har minst en av varje av hemma 😃
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Katt, katt, katt och katt!
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Isbjörnar!
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
#32 Intressant!👍 De djuren hade jag glömt av helt.
#33 Jag vet inte vad det är, men jag verkligen älskar vita djur!
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
#34 Mmm, vita hästar är snygga! Jag tycker även om delfiner!
** Energy Pethead
Katt❤️
Hundar och katter som jag känner är ju lite favoriter :) Annars isbjörn tror jag…
Katt är nog största favoriten, men gillar de flesta pälsdjur.
Var dig själv, det finns redan så många andra.
Katt - ett av de mest intelligenta djuren och marsvin - ett av de mest korkade. Både katter och marsvin har individuella personligheter och är otroligt charmiga.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare