Sol o bad dagar?
đ Ăr ni ute pĂ„ stranden och solar o badar? đ
Nej, rÀcker med att jag gÄr ut pÄ baksidan sÄ blir jag plaskblöt. Skulle gÀrna vilja dock, hoppas pÄ bÀttre vÀder i Juli.
Hunden badar, Inte jag.
Jag Àter inte mina vÀnner. Djur har rÀttigheter. Djur vill oxÄ leva.
Inget bad hÀr heller, har inte sÄ nÀra till vattnet och kÀnns som att det Àr regn pÄ gÄng.
VÀnliga hÀlsningar Jessica
medarbetare pÄ socialt stöd & Anhöriga
Ălskar att bada :)
Men har inte kommit ivÀg! har badat benen och hunden doppade hela sig!
Ăntligen en som gillar badsesongen, livet pĂ„ strandenâŠ.đâïžđ Det Ă€r bara hoppas pĂ„ att vĂ€rmen ska slĂ„ till ordentligt. Sen Ă€r det bara packa en matkorg och ge sig av till Ăland över dagen.
Inte pÄ en strand, men gÀrna en liten vik dÀr man kan vara lite ifred. Ska snart ta en heldag med hunden till badet. Ta med kaffe, mat till oss mm, en bok i skuggan och kasta pinne Ät hunden.
Ja men dÄ Àr vi tre som gillar "badlivet"! En bra bok Àr ett mÄste pÄ stranden om man ska vara dÀr en hel dag. Och maten kaffet givet vi.
Har inte badat ute de sista ca. 35 Ären och Àven om jag skulle göra det, Àr det alldeles för kallt i vattnet Ànnu ÀndÄ!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
jag tycker det Àr skönt nÀr badvattnet Àr lite kallt:)
Det Ă€r skönt och bara fĂ„ komma ut. Ăven om men inte kommer i. Packa korgen, sĂ€tta sig pĂ„ stranden, vattnet, lukten av tĂ„ng. Barnens stimmande. Till pĂ„ köpet fĂ„r man en identitet; "baddjĂ€vul"!
Idag har det varit kanonvÀder och ska vara resten av veckan. Jag har dock sovit i princip hela dagen och har bara varit ute en lÄngpromenad vid 20. DÄ hade jag shorts och linne! SÄÄ skönt. Men bada har jag inte gjort Àn.