Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: prathörnan
LĂ€st 798 ggr
[T-Johan]
1

Sol o bad dagar?

🏊 Är ni ute pĂ„ stranden och solar o badar? 👙

[Torpedtass]
0

Nej, rÀcker med att jag gÄr ut pÄ baksidan sÄ blir jag plaskblöt. Skulle gÀrna vilja dock, hoppas pÄ bÀttre vÀder i Juli.

indra-bus
0

Hunden badar, Inte jag.

Jag Ă€ter inte mina vĂ€nner.  Djur har rĂ€ttigheter. Djur vill oxĂ„ leva.

Jess89
0

Inget bad hÀr heller, har inte sÄ nÀra till vattnet och kÀnns som att det Àr regn pÄ gÄng.

VÀnliga hÀlsningar Jessica
medarbetare pÄ socialt stöd & Anhöriga

Haku
1

Älskar att bada :)

Men har inte kommit ivÀg! har badat benen och hunden doppade hela sig!

[T-Johan]
0

Äntligen en som gillar badsesongen, livet pĂ„ stranden
.đŸ‘™â˜€ïžđŸŠ Det Ă€r bara hoppas pĂ„ att vĂ€rmen ska slĂ„ till ordentligt. Sen Ă€r det bara packa en matkorg och ge sig av till Öland över dagen.

[Juel70]
1

Inte pĂ„ en strand, men gĂ€rna en liten vik dĂ€r man kan vara lite ifred.  Ska snart ta en heldag med hunden till badet. Ta med kaffe, mat till oss  mm, en bok i skuggan och kasta pinne Ă„t hunden.

[T-Johan]
1

Ja men dÄ Àr vi tre som gillar "badlivet"! En bra bok Àr ett mÄste pÄ stranden om man ska vara dÀr en hel dag. Och maten kaffet givet vi.

Tarotstollan
0

Har inte badat ute de sista ca. 35 Ă„ren och Ă€ven om jag skulle göra det, Ă€r det alldeles för kallt i vattnet Ă€nnu Ă€ndĂ„!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Anonym
Anonym
0

jag tycker det Àr skönt nÀr badvattnet Àr lite kallt:)

[T-Johan]
1

Det Ă€r skönt och bara fĂ„ komma ut. Även om men inte kommer i. Packa korgen, sĂ€tta sig pĂ„ stranden, vattnet, lukten av tĂ„ng. Barnens stimmande. Till pĂ„ köpet fĂ„r man en identitet; "baddjĂ€vul"!

[Tuulikki]
0

Idag har det varit kanonvĂ€der och ska vara resten av veckan. Jag har dock sovit i princip hela dagen och har bara varit ute en lĂ„ngpromenad vid 20. DĂ„ hade jag shorts och linne! SÄÄ skönt.  Men bada har jag inte gjort Ă€n.