Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettjobbiga-känslor
Läst 1357 ggr
jela96
0

Allt är förstört nu.

Måste få skriva av mig…. Snälla snälla hjälp. Jag orkar inte en dag till såhär jag förstör mig själv och jag förstör alla. Det trycker bara i bröstet hela tiden. Jag kan inte sluta gråta och jag önskar bara att jag kunde få sluta lida och att smärtan försvinner. Jag är så jävla rädd. Rädd och ensam. Känns som ingen förstår mig och ingen kan hjälpa mig. För några timmar sen va de ok. Har vart i Göteborg i två dagar och stressat mellan arbetsintervjuer. När jag kom hem vällde all ångest över mig. Bad killen gå för att jag bara kommer såra honom. Han tog det fel och stack illa kvickt för han tror att jag mår bra utan honom eftersom jag mådde bra i göteborg. Men det är inte så. Allt kom bara över mig. Jag är nu helt ensam och så jävla trött. Har vart på psykakuten för någon dag sen och blev hemskickad med tabletter. Orkar inte dit. Orkar ingenting. Bara försvinna. Bara skrika, slå och gråta. bara bli av med smärtan…

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

VildaVittra
1

Om du ringer 112 så kan de koppla dig till en jourhavande präst, för du behöver prata med någon.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

dave76jkpg
0

Allt förstört nu!?vad är allt som är förstört nu?

[0123]
0

#2 Det undrar jag med…

jela96
0

De känns som hela livet är förstört. Håller även på att förstöra relationen till familjen…

Bunnysta@instagram

VildaVittra
0

#4 Är de värda namnet "familj" så kommer de finnas kvar. 

Har du ringt 112? En annan möjlighet är att du pmar ditt nummer till mig så ringer jag och ber dom ringa upp dig. Jag kommer inte yppa vem du är till någon annan än dom.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

jela96
0

5# Jo de lär stanna men känner mig så hemsk när jag drar mig undan från dom… Har pratar med jourhavande präst och dom är duktiga och hjälper för stunden men inte i det långa loppet :/

Bunnysta@instagram

VildaVittra
0

Jo, de hjälper i det långa loppet, du måste be om det. Kan du ringa igen?

Tro mig när jag skriver att det kommer bli bättre, jag har varit just där du är just nu, så vet exakt hur skitigt allt känns just nu.

jela96
0

7# Ja hoppas verkligen att allt kommer lösa sig. Ska snart få en kallelse till psykiatrin. Känns bara så jäkla jobbigt då jag haft problem så länge jag kan minnas..

Bunnysta@instagram

VildaVittra
0

Men då är det väl bra att bollen börjat rulla nu? 🙂

dave76jkpg
0

Spelar ingen som helst roll hur länge du haft den kontakten med psykiatrin eller inte!den ska finnas till för dig även om det gäller hela livet ut!!skrik och gapa eller be snällt!du väljer själv,viktigast av allt är att du aldrig ger dig och alltid talar om precis som läget är!!kommer tider som är svåra men oxå tider som känns bättre,men ge aldrig upp!!!

L8!
0

Va jobbigt det låter. Jag har oxå perioder med mycket ångest når jag känner att allt jag gör förstör relationer och annat. Har du prövat KBT? Det finns några bra övningar som hjälper mig när jag mår dåligt. Om du inte prövat KBT tycker jag att du ska försöka få sån hjälp. Det är förstås ofta väntetid…

jela96
1

Jo det känns väldigt skönt att saker börja hända nu. Vuxen psykiatrian har gett mig ett bra första intryck och är glad att jag slipper BUP nu. 

När jag var på psykakuten så skrev dom även ut Atarax och Mirtazapin så hoppas att allt går åt rätt håll nu!

Bunnysta@instagram