Hemliga rummet
Denna kategori är till för medlemmar som vill kunna vara mer privata och kanske ta upp ämnen som är svårt att skriva om i övriga sajten.
Det som skrivs där stannar där! Det är jätte viktigt att vi har det förtroendet för varandra.
Vill du vara med i det hemliga rummet så skicka ett PM till feliciahanssen.
Kram
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
- Redigerat 2021-04-12 16:57 av Niklas
Hoho, finns det någon här? 
Tycker att det är ett bra initiativ med en sån här grupp. Tror, och hoppas på, att jag och många med mig ska känna sig trygga nog att kunna skriva om det som man annars hellre håller för sig själv fastän man bara vill skrika ut det.
jaha här ser jag den
hittade den inte förrut
/Sessan1
Välkommna Fialicios o Sessan 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tack tack :)
Hoppas det är fler som kommer hit

Tack….glöm inte tystnadsplikten

jag vet vad det innebär 
Har själv varit med om motsattsen, att vederbörande inte kan hålla tyst, fast man bett verderbörnade att inget säga, GRRRR
Det är inget vidare snällt. :(
Det är INTE vänskap anser jag.
Välkommen Jeremina 
Tack Ringblomman 
#6 Lovar nåon att de inte ska berätta så ska de inte, håller med dig så
*ggrrr*
Här ska vi vara ärliga med varandra och stötta varandra
*kram*
# jag känner igen det med, men på den här sidan så säger jag som Jeremina: Här ska vi vara ärliga med varandra och stötta varandra.
Kram
Puttar upp denna tråden, då den kan bli aktuell igen 
Längesen någon skrev här ser jag. Hur är det med alla? 
#13 Hej Sessan, kul att ha dig här
Hur är det med dig?
#14 Hej Feliciahanssen, jo det är bra här. Det är som sagt evigheters evigheter som jag var på denna sida av iFokus. Som jag sa tidigare här, så är jag med i så många saiter så jag hinner inte jämt vara med överallt, men försöker så gott jag kan iaf att titta in där jag är medlem. Får försöka bättra mig på den punkten.
Är säkert nya medlemmar här sedan jag var här sist?
Tass tass
#15 Skönt att allting är bra med dig.
Ja jag förstår dig, jag känner mig också lite stressad ibland att hinna kika in på alla sidor jag är medlem på. Men känn dig inte pressad!
Ja det är det garanterat. Jag är ju ny här!
:) Nu tassar jag in här en kort sväng. Hoppas det är bra med dig oxå Feliciahanssen?
Känner mig lite tung i huvudet, får nog lägga mig tidigt i kväll.
USCH, gillar inte den helgen som kommer framöver. Har aldrig gillat dessa storhelger sedan mamma gick bort för en del år sedan. Man får ta det som det är.
*TYVÄRR*
Tass på er alla här
Hej igen Sessan. (Bara så du är medveten om det.. Men detta är bara tråden för hur man kommer in i hemliga rummet. Alltså inte själva rummet
)
Jag känner mig också ganska tung i huvudet, så vi är nog två som kommer sova gott innan klockan slagit 12.
Usch, låter inte alls kul 
Hur kommer det sig att jag kan se denna tråd via mobilen och inte på datorn? Är inne på m.ifokus.se just nu. Tror inte att jag sett denna tråd iaf. En miss eller bugg? Jag har nämligen inte ansökt (ännu) om att få tillträde här.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Den här tråden ligger i "Övrigt", det är bara dörren in till riktiga Hemliga Rummet, så att säga. Det är här man kan anmäla sig för att komma in. 
Aha okej för annars hade det blivit lite fel. Hihi.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Dikten till min son.
Jag glömmer dig aldrig,rosen som du gav för länge sedan finns dock ännu kvar.
Som en påminnelse om dig,så står den vackert där ,röd och fin varge år.
Jag hoppas att mina sår liksom tårarna en dag ska sluta.
Jag hoppas att en dag min son , att vi åter ska umgås och du ska kunna mig förlåta.
Men det är en av livets gåta.
#22 Vill du ha behörighet till hemliga rummet?
ja det vill jag.
Då fixar jag det!
Jag vill också ha tillträde till Hemliga rummet. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag fixar det, Ylva! 
Tack. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Tack snälla.
Lyssnade på en särskild sång i dag(Se på mig, med Peter Jöback) tänkte på min son Emil, tårararna började rinna.Jag kände mig som en urblåst ballong efteråt.
kan jag få tilträde till Hemliga rummet
Du har nu fått tillgång till Hemliga rummet.
Jag kollar, och lägger till dig om du inte är med redan :)
hur går man in?
Vad menar du med "går in"? Har man behörighet till Hemliga Rummet så ser man en orange diskussionskategori där man kan skriva inlägg eller läsa andras.
#34 skrev:
Du har nu fått tillgång till Hemliga rummet.
#37 hemliga rummet är en kategori som är dold och som bara de medlemmar som har tillgång till att läsa. Där kan du skriva lite mera känsligare ämnen som du inte vill skall vara synlig för alla.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Skulle jag kunna få tillgång?
#40 Antagligen i fall att man skulle behöva, men om det gällde mig skulle jag vilja gå med för att lyssna på andra och höra vad dom har att säga, lite mer privat:p
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Kan jag få tillgång till hemliga rummet ?
;)
#42 Absolut!
Känner som #41 så vill gärna komma in jag med :-)
#44 - Jag fixar det, välkommen! :)
Skulle jag också kunna få tillgång till det hemliga rummet? :-)
#46 Jadå! :-)
Skulle jag också kunna få tillgång till det hemliga rummet? :)
Ha en trevlig dag!
Hej,
jag skulle också vilja få tillgång till hemliga rummet om jag får =)
Vad menas med hemliga rummet?
#50, se #38 :)
#51 tack!
Krävs det något för att man ska kunna få tillträde till hemliga rummet? 🙂
#52 Att du ber sajtvärd/medis lägga till dig. Men jag märker att du är intresserad så jag fixar det på en gång nu, haha :)
Oh tack så mycket #53!
#54 Inga som helst problem! :)
Hur vet man att man har fått tillträde till hemliga rummet? Jag är ny med allt detta så lite svårt för mig att veta 🙂
#56 Om du kikar i kategorierna på vänster sida hittar du nog Hemliga rummet :)
Jag hittar inte Hemliga Rummet, är jag verkligen tillagd? Det är en dryg månad sedan jag frågade här i denna chatten.
Finns hemligs rummet fortfarande? Skumme gärns bli me :)
Skulle* xD
Hej 🙂 Hur kommer man in i hemliga rummet ?
Jag vill också ha tillträde till hemliga rummet. Är ny här
Jag också…har väntat sedan i maj…😕
Får jag också vara ned i hemliga rummet? Kram
Får jag vara med i Hemliga rummet?🐱
Hej. jag skulle gärna vilja komma till hemliga rummet om det går bra, finns så mycket man skulle vilja skriva om och veta att det inte förs vidare 🤐
Hej, vad krävs för att man ska få vara med i hemliga rummet ? stort behov av att prata av mig, sånt som jag inte vill ska komma ut i hela space :) kram
Hej! Lite sent ute här men jag skulle också gärna vilja vara med?
Kan va skönt att ha någon att prata med om man skulle behöva..😉
Vart hittar man hemliga rummet?
vad krävs av mig för att för att var med där?
hur gör jag för att få vara med?
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela
Brukar inte toaletten kallas för "hemliga rummet"? 🤔
Verkar som jag inte kommer få svar på mina frågor tråkigt nog :(
Tråkigt att ingen ens kan nämna nått om det hemliga rummet för mig.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela
Har du provat att PMa till dom som är ansvariga för det? Kan hända att dom inte har kollat efter nya inlägg här på ett tag och då missat ditt.
Är det någon som kan fixa så att jag får tillgång till hemliga rummet? 🙂
Jag instämmer med inlägg 74
Någon måste ha förtalat Josef K.
Jag skulle gärna vilja få tillgång till hemliga rummet. :)
ojoj jösses nu är det lite över två år sedan jag var här i hemliga rummet, hoppas jag skriver på rätt ställe nu, så inget hamnar utanför, så att säga.
kram på er alla'
ska försöka bättra mig mycket 😐
Hej på er! Jag skulle gärna vilja komma till Hemliga Rummet om jag kan får eran tillåtelsen? :)
Skulle jättegärna vilja få tillgång till hemliga rummet :)
Hej på er alla, hoppas jag har hamnat rätt i hemliga rummet. Är evigheters evigheter sedan jag var här nu. Är evigheter sedan jag var på iFokus överhuvud taget, *Skäms* Sedan man gick med på FB så blir man kvar där liksom, men jag får försöka komma hit oftare i fortsättningen.
ha det bra alla här
🌺🐱
wow finns d nån som e aktiv fortfarande ? är ett tag sen denna tråd startades
#0: vill vara med