Midsommar
Hoppas att ni alla här på sajten hade en fin midsommarafton.
Jag hade som vanligt planerat att fira midsommarafton helt solo/ensam hemma men så var jag på sent på eftermiddagen midsommarafton och handlade i min närbutik och när jag gick därifrån så stötte jag på en bekant som undrade vad jag skulle göra.
Sade som det var att jag skulle sitta själv och blev då inbjuden att komma kl 18 på midsommarmat och det blev jäkligt trevligt och en väldigt fin midsommarafton där vi var sammanlagt 5 stycken.
Så, det kan gå när man har tänk sig att sitta i sin ensamhet vilket jag ofta gör.
Några bilder från midsommarmaten därifrån har jag inte men väl en bild från ett para dagar senare då jag tillagde midsommarmaten som jag hade varit och köpt på närbutiken då på midsommarafton.
Bästa hälsningar,
Bertil
Så härligt med både överraskningsmomentet och sällskap. Så fint du lagt upp maten. Trevligt.
Ha så gott hälsar Mrs Me
Ja du Bamse, vist är du värd lite extra krydda på livet. Vi är glada att kunna konstatera att osjälvisk omtanke fortfarande går att finna.
Vad glad jag blev i hjärtat av att läsa ❤️
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
#1 #2 #3
Tackar för trevliga kommentarer.
Jovisst så blev det en riktig högtidsstund för mig som hade trott att jag skulle sitta ensam en sådan här dag så som jag så ofta gör.
Bästa hälsningar,
Bertil