Go middag.
I dag har jag varit på sbk med Indra o tränat lite. Dammsugit hon fäller vinter pälsen. Så de är HÅR ÖVER ALLT.
Vad har ni för er.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Jag ska strax knäcka ryggen, genom att dra ut den antika eksoffan som väger X antal kilo (vi var tvungna att skruva isär den när jag köpte den för att orka lyfta in den i huset) och städa bakom. Lär dö av en astmaattack eller nått då den inte flyttats på sedan den kom hit för 2,5 år sedan.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Har sovit idag, är så trött. Men nu ska jag dricka kaffe.
I eftermiddags hade jag ett samtal som jag har gruvat mig för i en vecka…Är ooootroligt lättad av att ha fått det gjort, så nu blir det att koppla av med lite skön musik. Puh! 🙂
Sitter på jobbet. Alla gäster och mina egna flickor har fått mat precis. Så snart dags för en kvälls promenad med gästerna innan jag och flickorna åker hem :)
Här har det bara varit lugnt. Läst, tittat på dokumentärer. Just nu väntar jag på John Blund. Fast han verkar ha för sovit sig. Typisk "Blund" han hittar väl inte paraplyt, för det glömde han hos mig i gårkväll.
Här e de full måne då bukar jonblund ta semester här.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
JA full månen igår var sagolik :)
#6 jag han inte svara på ditt inlägg förns John blund dök opp. Du vet; när man talar om trollen stål dom i tamburen. Fullmåne är vackert. Nästa fullmåne infaller den 14 Nisan enligt den judiska kalendern. De datumet då judarna lät avrätta Jesus. Fullmåne närmast vårdagjämning är den 14 Nisan. Får ni inte lära Er sådant på bibelkurserna? Nu tror jag bestämt att det knacka på dörren, är det Mr Blund?