Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettprathörnan
Läst 1034 ggr
[Tuulikki]
1

Melodifestival - Final!

Mello-final ikväll! Vilka ska kolla och vilket bidrag hejjar ni på? 🏆

Ni som inte ska kika, vad hittar ni på ikväll?🙂 
Kanske äter en god middag, tittar på en mysig film eller håller på med något annat kul pyssel?

CupcakeGod
1

Asså jag flyttar till Kina om Ace inte vinner ikväll  😃

[Dogsy]
1

Ace❤️

Rösta på istigern Ace Wilder!

Gullan_J
1

Linus Svenning ska vinna tycker jag! Får tårar i ögonen varje gång jag hör låten och jag tror att den berör fler än mig också :)

-Bättre ökänd än okänd

[Tuulikki]
1

#1 Jag har någon slags hatkärlek till hennes låt! Tycker den är bra men texten är så.. bortskämd. Haha😃 Men det skulle inte göra mig något om hon vann🙂

Karmatarerskanise
3

Jag kommer bojkotta melodifestivalen om ace vinner. Så fruktansvärt dålig låt.

Mantissa
0

Den enda som fastnat på mig är Aces låt. Men inte så att jag skulle lägga några kronor att rösta på den :P

[Tuulikki]
0

#3 Nää fy så trist!😊
#5 Haha, min pappa hakar på dig då. Han håller med fullständigt😃

Bine93
0

Måste hålla med #5, bojkottar den då. Inte alls bra, inte förtjust i varken artisten eller låten.
Jag tror Elena Paparizou kommer vinna. Hon har en bra låt och har vunnit eurovision förut. Tror tyvärr många kommer rösta på henne enbart för att hon har vunnit förut, brukar funka lite så…

Själv håller jag stenhårt på Ellen 🙂

[Tuulikki]
0

#8 Helenas låt gillar jag! Ellen vet jag inte ens vem det är, missat det helt🤔

Bine93
0

Jag gillar den också men inte fullt lika mycket som Ellen 🙂 

Hon gick vidare från första deltävlingen med låten Songbird. Jättefin röst, 18 år, korthårig brunett 🙂

Mantissa
1

Tycker manuset var värre än vanligt i år. INGET skämt är ju roligt :S

Bine93
1

#11 det håller jag med om, men så har det varit genom nästan hela tävlingen :P

Gullan_J
2

Usch fel låt vann :( Jättedålig ju !

-Bättre ökänd än okänd

Karmatarerskanise
2

Rätt låt..jäkla tur att det inte blev ace!!

Raija Danielsson
1

Jag har inte sett en enda delfinal utan bara nu i kväll. Det var många bra låtar men jag gillade faktiskt Ace (trots att jag är pensionär) bäst. Sanna är bra men den är som alla andra. Ace stack ut en del och var riktigt bra. Men samtidigt så är Sanna värd detta. Hon har kämpat flera gånger.

[T-Johan]
0

Sannas låt är nog den bättre av dom två i topp. Bra att inte disco och sundsvallsjapanen fick ha något med toppen att göra. De är nichade låtar. Helenas låt är bra……… men nu fans det bättre låtar. Men vi får se om det lyckas bra i Danmark.

Mantissa
0

Jo för "lång och trogen tjänst" som någon på radion sa, men vi slipper arrangera erovision nästa år. Jag kommer inte ens ihåg hur vinnarlåten gick såhär tio minuter efteråt..

[Tuulikki]
0

Jag tycker att Sannas låt var bra och hon är superduktig. MEN jag tror inte den slår stort i Eurovision.. Där tror jag Ace's låt hade klarat sig bättre även om det inte är min egen favorit. Min favvo var helt klart Helena🙂 Alcazars låt tyckte jag sådär om i början, men den sätter sig verkligen på hjärnan..

[T-Johan]
0

Jo det är nog så som Sofisen säger. En låt kan vara bra, men kanske inte funkar i ett annat sammanhang. Jag tror inte Sannas låt är en party låt på samma sätt som Alcazars. Men det är svårt att veta, man kan bara tycka…..o tro.