Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettifokus-info
Läst 4854 ggr
PiganX
16

Info om admins

Välkommen hit och hoppas du kommer trivas! Kyss Här är lite kort info om oss som är admins på sajten. 

Jag heter Felicia, uppvuxen i Kiruna men bor nu i Stockholm. Jag är en ung tjej med 2 (ev fler) bokstavsdiagnoser. Jag har det praktiska ansvaret över sajten, och mig kan man vända sig till när som helst om man vill. Jag har erfarenhet av många diagnoser, familjeproblem, mobbning, depressioner/ångest och hur det är att vara ung i dagens samhälle. Jag brinner för att finnas där för andra människor. Något jag också älskar är djur.

Lotta är juridiskt ansvarig för sajten, och värd,  hon lider av ett binvävssyndrom (EDS), som gör att hon har ständig smärta. Hennes intressen är djur, att laga god mat, väva och fota. Hon gillar att upptäcka saker, men helst i sällskap av någon. Eller så hittar jag på roliga saker själv om ekonomin tillåter det. Sommaren 2012 tog jag bilen och åkte genom Europa. Sov o levde i bilen, lagade mat i stormkök. En resa som jag kommer att göra igen vid tillfälle. Hon har en del erfarenhet av ensamhet, mobbning, destruktiva relationer, våldtäkt och misshandel tillhör också hennes erfarenhet. Svåra depressioner/ ångest, självmordsförsök stor del av mitt liv. Har grava sömsvårigheter pg.a den sjukdommen jag är född med. Och valde därför att starta sajten. Hon dricker inte alkohol och föredrar att umgås med människor som inte heller dricker alkohol.

Lottas personliga sida

Lottas Historia 🌺 Vilken historia har du?

[MohammadElharthy]
1

wow, låter kul, lycka till med det ni gör och önskar er alla en utmärk fortsättning :D

Grodan
5

#0 Skulle vara intressant med en aktuellt presentation och länkar som fungerar. 😃❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Kalendula
2

Puttar upp

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"