Vänner sökes!
Jag är en tämligen trevlig tjej på 21 år som söker personer att ha trevliga, intelligenta konversationer med, dock med en hel del humor inblandat. Huruvida det är på internet eller IRL är egentligen irrelevant. :)
Tidigare har jag varit oerhört social och utgående, men efter att ha hamnat i en djup depression så lät jag kontakten dö ut med de flesta av mina dåvarande vänner då jag helt enkelt inte orkade umgås med dem. Nu när jag mår bättre har jag tagit upp kontakten med de få jag känner att jag fortfarande har någonting gemensamt med, men det är en väldigt liten skara och jag är redo för nya bekantskaper.
Mina främsta intressen är djur, och då framför allt hästar. Utöver det är jag intresserad av fotografering, matlagning, bakning, pyssel och allmänt kreativa grejer.
Jag är öppen för de flesta nya kontakter och samtalsämnen, så hör gärna av dig om du känner dig någorlunda träffad! ^^
Förövrigt så bor jag i Bollnäs, Gävleborgs län.
Snackar gärna om allt möjligt. Bor dock i Malmö så det lär väl bli över internet eller så.F.ö tjej på 20 år som gillar fiskar, hundar och mysko saker :P