Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettprathörnan
Läst 1245 ggr
indra-bus
2014-02-17 19:24
3

Intressen

Vad har ni för intressen?

Djur är mitt största intresse. Har en hund en hitte katt en kanin o tre marsvin. Jobbar för Sveriges hemlösa katter. Är vegan oxå.

Böcker o tekning.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

VildaVittra
2014-02-17 19:51
2

Jag gillar att reta veganer på internet? Ähh, skojar bara. 😎

Jag har så många intressen att det är svårt att lista alla, men jag gillar handarbeten och då främst gamla tekniker (som skulle jag börja med keramik, så skulle jag definitivt tillverka dom på samma sätt som under fornhistorien).

Sen är djuren mitt liv och jobbar för att förändra konsumenternas inställning till de animaliska produkter som de gagnar och köpa från glada djur.

Jag är även en miljömupp av magnitud, så naturen är mitt hjärta och är känd för att dammsuga skogarn på svamp.

Sedan är jag tokig i all form av vattensport, föddes mer eller mindre i en kanot och älskar att simma.

Och så är jag kreativ och målar, tecknar samt skulpterar (vintertid i snö).

Det var några.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Kalendula
2014-02-17 21:21
1

Mina fåglar (12 st) Mina akvarium ( ett 720 liters o ett 375 liters), min katt, min vävstol, mina pärlor, mat, bak, människor. Jag brinner starkt för barn som far illa på ett eller annat sätt ….

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[MrDiabolic]
2014-02-18 11:05
1

Foto, foto och foto är mina största intressen.

Morningrain
2014-02-18 15:43
1

Jag älskar djur men har inga. Har inte råd eller tid med mitt jobb. Jag tror inte jag vill binda upp mig heller, inte för att jag reser runt men jag önskar att jag kunde ;D

Men jag Älskar djur, både hundar, katter, hästar och alla andra som inte är små insekter som bits och sticks.

Mitt största intresse är musik. Jag gillar också humor och måste se filmer/serier som får mig att skratta regelbundet, älskar människor som får mig att skratta eller som skrattar åt mig :p eller med mig ;)

[MrDiabolic]
2014-02-18 15:48
1

Well, jag älskar också djur, främst katter. Men min katt är inte ett intresse, hon är en familjemedlem. :-)

indra-bus
2014-02-18 16:16
2

Mina djur är oxå familjemedlemmar o mina bästa vänner. Ja umgås hellre med djur än de flesta människor. 

Men alla djur intresserar mig även vilda brukar snöa in på olika arter o lär mig om hur de lever vad de äter hur de kominuserar osv.

Sen arangerar jag mig djur som far illa. Så ja ser de som ett intresse.

Ja sjunger i en kör oxå.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

molam
2014-02-18 16:47
1

Mina intressen är mina djur (4 Hundar av rasen Bearded Collie samt 9 Akvarium), Min familj (mamma, Pappa, 6 bröder 2 systrar), Gillar att spela musik och att sjunga (men bara sjunga för mig själv för tillfället), Jag älskar Naturen samt "sporter" med hundarna såsom Agility, Freestyle, Spår etc, Älskar alltså att jobba med djuren, gillat också att sy och har blivit hyffsat duktig med åren ^^ Älskar även att läsa ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Leon1973
2014-02-18 22:37
1

Mina intressen..

Jag gör väl en lista ;)

1. Sportfiske - jag ÄLSKAR att fiska. Mycket kretsar runt sportfisket för min del.

2. Friluftsliv - Att vara ute i naturen är underbart, vandra, campa, lära barnen överlevnadskunskaper osv.

3. Datorer - Sen 1986 har datorer haft en stor del i mitt liv, nu jobbar jag med "dauta och sånt" så man kan på sätt och vis säga att jag jobbar med min hobby.

4. Spel - Trots min höga ålder finner jag xboxspelandet som ett kul tidsfördriv, att spela xbox tillsammans med barnen är kul.

5. Heminredning och Inredningsplanering - Vet inte hur jag fastnat för detta, men planera inredningar och komma på lösningar för "compact living" boenden är intressant.

Jag har många fler intressen så listan kan bli lång, men detta är de som ligger högst.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

scirocco
2014-02-19 16:52
1

Gillar filmer och tv serier, och youtube. Spelar även online spel ibland, guild wars 2 för tillfället. Sen är talböcker en väldigt stor passion går igenom åtminstone 2 böcker i månaden, har blivit mindre eftersom jag har haft svårare att hitta böcker som intresserar mig, har nästan läst allt.