Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettprathörnan
Läst 705 ggr
[T-Johan]
1

4/1 Godmorgon

Nu har jag ätit kaffe frukost och ligger o vilar på sängen. Ska snart göra mig i ordning för spelandet på bröllopet. Det blir den marinblå 60-tals kostymen vit skjorta och en färgklick under hakan i form av en knytfluga. Ja det ska bli riktigt kul. Sen vet jag inte vad jag mäktar med. Maten är klar så det blir inget extra utöver bröllopet. Ser fram mot tisdagen då det blir att starta upp skolan igen. Det är spännande de också. Gamla elever ska fortsätta, nya ska börja. Hur ser tillvaron ut hos Er?

Robyn
0

..God morgon!!

Det Känns bra här:-) Har mycket att läsa så det räcker för hela helgen. Ser framemot ledig måndag:-)

Får man se dig i din marinblå 60-tals kostymen..;-) 

Lycka till med allt du har framför dig idag

/Robyn

[T-Johan]
0

Tack Robyn Jag ska berätta om min 60-tals kosym. För den super läcker. Den är av tidigt engelsk 60-tals mode. Titta på Kennedy, han klädde sig amerikanskt 60-tals mode. Hans kavaj har två knappar och mycket av skjortan o slipen syntes. Engelskmännen hade tre knappar och väst. Byxorna var mycket enkla, inga slag nertill och inga sydda veck upp till. Beatles första scen kostymer var köpta i vanliga kläd affärer. Så vill man se hur en engelsk 60-tals kostym såg ut runt 1962, kan man titta på bilder från den tiden. Gämför sedan dom med bilder Kennedy så ser ni skillnad. Nu ska jag inte på 60-tals party, utan ett bröllop. Så 60-tals slipsen ska ersättas med en färgstark knytfluga på vit skjorta. Läcker, läckert!