27/12 Vardag igen!
God morgon. Vist vanlig fredag igen, underbart. Då blir det vanliga fredags rutiner med ett undantag, rean. Tre vita skjortor för hundringen vore bra. Vita skjortor kan användas till allt, på begravningar, torka rutorna på bilen tex. Maten har jag ingen aning vad det bli. Men gärna något "vardagligt". Hur ser det ut för Er, är det arbetsdag? Eller har ni tänkt kolla rean? Kanske lite extra motion?
Idag har jag en klämdag. Strax ska jag till en av mina sjukgymnaster för akupunktur för att i någon mån lägga sordin mina smärtor.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Tack gode gud att det är vardag igen. Det känns lättare igen fast inget speciallt har hänt. Och de försvunna människorna är åter och då då får man ett levnadstecken från de..skönt!
Känns skönt att den jobbiga julen är slut, särskilt som jag också förknippar julen med pappas död då han dog julen för två år sen. Jag är arbetslös och meningslös och sitter bara hemma och degar. Orkar inte kolla rean, orkar inte motionera. Här har ni världens tristaste människa.
Mycket tråkigt att höra.
Själv är jag svårt kroniskt sjuk, och min fru är bortrest några veckor för att hälsa på sin mamma. Jag är ledig från jobbet fram till den 2:a och går bara ut om jag måste. En granne till mig, som jag känt i över 40 år, har förbarmat sig och bjudit mig till nyår. Hoppas jag kan få värken under kontroll så jag klarar kvällen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland