Vad är raderat?
spirit of godness spirits of light. protect us from all plight
chevy79forewer: Ville bara skriva av mig lite. Men det kändes inte bekvämt så jag radera tråden, eller försökte radera tråden. Hitta inte vart man raderar tråden då jag är ny här.
mvh
#2 då förstår jag=)
spirit of godness spirits of light. protect us from all plight
Skriv av dig bara! Berätta vad du tänker och känner i skrivande stund.
Håller med T-Johan!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Håller med de övriga att det är väldigt bra att "skriva av" sig och att det kan hjälpa och underlätta mycket.
Sedan så behöver man naturligtvis inte publicera det man skrev när man som du TS känner sig obekväm med det.
Själva skrivandet i sig kan var en bra hjälp och underlätta för att få "ur sig" saker.
Bästa hälsningar,
Bertil
Det är intressant detta med "att skriva ner" sina tankar. När man skriver så går det långsamt i förhållande till hur fort man tänker. Men å andra sida är det lättare att få "tanke-fel" och dålig "logik" när man uteslutande bara låter tankarna gå, och inte skriver ner tankarna. Att skriva ner sina tankar används inte bara som "terapi" utan är ett kanonfint verktyg när man ska möta andra människor i en dialog. Det kan vara personer på Arbets- förmedlingen, läkare, lärare och andra myndighets utövande personer. I morgon ska jag själv träffa rektorn (min chef) och givet vis har jag antecknat mina tankar som en liten disposition för samtalet. Nä ty bubblan, skriv av Er bara! Man mår mycket bra av de!