28/7-13
Puuuu i värmen! Vi har 27 grader och en luftfuktighet på 85%. På spelningen i morse ran svetten om oss alla tre, redan innan vi börjar spela. Efteråt var kläderna blöta som disktrasor. Har ni liknande väder idag? Gillar ni värme och hög luftfuktighet?
Här har regnat både i går och i dag men sen kom solen fram, så här är fuktigt och halvdisigt.
Svårt att andas och tungt i huvudet. Jag gillar inte värme så dessa sista veckorna har varit vidriga, dessutom svårt att sova så jag är övertrött nu!
Önskar bara att åskan och stört regnet skall komma och rensa bort detta varma klibbiga!😕
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tänk så olika man kan vara. Jag NJUUUUUUUUUUUUUUUTER av värmen. Helt fantastiskt, underbart, ljuvligt o.s.v. Visst går det lite trögare att greja med det som måste fixas, främst ute, men är ändå lättare då jag mår fysiskt & psykiskt bättre av värmen. Jag har många gånger konstaterat att jag nog borde bo i ett varmare land än Sverige. Jag har dessutom den sortens skinn att jag lätt blir brun, inte bränd, så kanske har jag anlag från någon avlägsen förfader från sydligare trakter som påverkar även hur jag tål värmen. Här är vi inne på 4.e sem. veckan. Det har varit toppenväder hela tiden även om åska & regn höjt luftfuktigheten rejält senaste dagarna.
Trots att jag älskar "läget" just nu känner jag medlidande med er som inte trivs lika gott som jag just nu. Ha ändå så gott ni kan hälsar Mrs Me