Goddag 19.7
Fredag och jag är på väg hem. Längtar så. 😃 Mitt ex fyller år idag så när jag träffar honom nästa gång kommer han få en tavla jag målat i akryl. Det är på våra tjejer och jag tror han kommer att bli glad för den tavlan. Tyvärr har jag inte råd med ramen så den får har köpa själv.
Här ser ni tavlan: http://kreativaylva.wordpress.com/2013/06/20/tavla/
Ja vi har bra kontakt trots att vi skilt oss.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Den tavlan var fin Ylva! Du har ett fint sätt att handlas med färger, "varma färger" kanke återspeglar Dina känslor för "flickorna".
Tack Johan. Jag dras nog till varma och glada färger.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
En riktigt fin tavla Ylva som jag är övertygad om att han kommer att tycka väldigt mycket om.
Bästa hälsningar,
Bertil
Tack Bertil. :-) Det tror jag också att han blir.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#0 Vad trevligt att du och ditt ex fortfarande är vänner. Speciellt om man har barn ihop. Det är så som det ska vara. Jag är vän med min flickväns ex-man på Facebook. Underbart att veta att man kan vara vänner fastän det tagit slut och att man kan ha kontakt med sin kärestas ex-man. Har annars upplevt så mycket svartsjuka i mina dar och att man tittar snett på varandra. Förstår inte varför det ska vara så…
Tack #5. Vi har inte varit ovänner under vårt förhållande så därför är vi nog vänner nu.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *