Godmorgon 12/7/13
Fredag idag och lite smånervös är jag. Skall om några timmar bege mig till båten och fara till Sverige och brorsan. Vi skall semestra ihop i ca två veckor. Spännande.
Vad skall ni hitta på idag? Kanske någon som är sista arbetsdagen inför sin semester?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
God morgon Ylva. Kul att brorsan och du kan semestra tillsammans. "Ensam semester" är ingen höjdare precis. Hoppas överresan blir lugn, utan vågor. Sjösjukan suger musten ur en totalt. Det känns som man blivit överkörd av tåget. Alltså inget kul sätt att börja semestern på. För mig är fredagen alltid en fredag, samma rutiner som alltid. Det är en slags "trygghet", har psykologerna sagt. Handla, städa och fylla kylen.
Som här då. Fredag är alltid fredag för mig med fast nu blev det semester också. Hehe.
Nä båtresor är inge vidare roliga. Men just idag kan det vara bra med lite vågor, inte för stor men lite granna iaf för Kristallsjukan slog till igår och det är så orättvist att den kom igår.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag tänkte kontakta ett företag och styra lite med viktiga saker. Kommer även vara hundvakt fram till 19 tiden ikväll. Så de blir en del promenader med hundarna. Hade underlättat om man kunde gå längre promenader men man får göra det bästa av det helt enkelt.
#0 Hoppas du får en trevlig dag med din bror. Har ni några speciella planer för vad ni ska hitta på?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Vi skall till Nyköping för han har hyrt stuga. En dag blir det att fara till Kolmården.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Kolmården blir säkert en upplevelse, jag var där för länge sedan och har en hel del bilder som minne.
Hoppas du vill visa för oss dina turistfoton sedan📱👋
Det finns vargar på Kolmården👍
Sist jag var i Kolmård var det nog -99 när jag gjorde mitt examensarbete i gymnasiet. Jag fick klappa dom och allt. Synd att bilderna är borta. :-(
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Men du vet väl Ylva, att det är farligt med vargar. Stora stygga vargen äter små snälla flickor, vet du väl.
Haha. 😃
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *