Lämnad.
Hej, jag har aldrig skrivet ett inlägg här.. Men jag kände att det behövdes nu. Min "bästa" vän bor en timma och typ 40 minuter från mig. Hon kom hem till mig och skulle sova över men på kvällen sa hon att hon mådde illa och vi skjutsade henne halva vägen och sedan åkte hon med sina föräldrar sista biten. Vet inte hur länge jag grät den kvällen för att jag trodde jag hade gjort något, låg och tänkte på hur dum jag är som inte ens kan hålla kvar någon så underbar, vad hade jag gjort? Hade jag ens gjort något? Vi pratar typ ingenting, jag har skrivet till henne men jag får kort svar och en smily då och då, efter en liten stund så slutar hon skriva. Känns som att jag gjort något, jag försöker verkligen. Hon säger att hon inte haft så många vänner och att hon inte är med så många efter skolan, nu rider hon och har flera vänner. Hon skriver inte till mig eller någonting, tror ni hon växt i från mig eller något? vet inte vad jag ska göra, mår så dåligt över detta…är hundra procent säker på att hon är arg på mig eller inte vill ha något med mig att göra..hjälp? :(
Hur länge har ni varit vänner? Fråga henne om hon tycker något är fel mellan er.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag skrev tydligt och klart att jag inte är arg!
Och jag mådde dåligt dagen efter också. På något konstigt vis skriver vi inte eller pratar med varandra ett tag efter vi sovit över.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.