Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketthälsningar
Läst 1067 ggr
Pelle Långlös
0

Godmorgon 4.7.13

Torsdag insåg jag när jag skrev på en annan sajt. För mig är det onsdag. Vaknade med ett ryck av en mardröm. Det var två färgglada spindlar. Fan jag får rädsla bara av att tänka och skriva detta så jag lämnar det nu.

Jag hade också snablars ont i mitt högra knä när jag vaknade. Vad jag gjort vet jag inte men det känns som om det är en kniv under knäskålen och att den sitter kvar oavsett läge.

Senare idag så skall jag på skapande och jag skall tova en tavla med färgerna vit, rosa och svart. Mer säger jag inte. Får kolla in min kreativa blogg i framtiden. hehe.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Jess89
0

Det är lätt och tro att det är exempelvis fredag om det är torsdag. För mig känns dagarna likadana och då blir det lätt och tro att det är fel dag. Hoppas du för övrigt har haft en bra dag och att det gick bra med ditt skapande.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Pelle Långlös
1

Jo det är så. Har inte jobbat på flera veckor så då blir det lätt ett virrvarr under vardagarna. Skapande gick bra. Kolla kreativa bloggen så får du se vad jag gjorde igår.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Jess89
0

Får kika på bloggen när jag sitter vid datorn, men risken finns att jag fastnar med boken jag läser.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

cirrun
0

Kollade din blogg, jag tyckte mest om den blåa boleron👍,  blomtavlan är fin med sin enkelhet.
Du är verkligen kreativ och kan skapa på så många olika sätt🙂

Pelle Långlös
0

Jo blomtavlan är enkel. Andra gången i mitt liv som jag tovar. :-) Tack.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *