Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettpresentationer
Läst 932 ggr
Allamej
1

Liten presentation av mig då

Bor smack mitt i norra norrland. Det umgänge jag har är det som kommunen ger mig 2 ggr per vecka, idag är en sådan dag.

Jag har personer jag bryr mig om med efter lång tid av sjukdom så orkar dom inte vara med mig som dom brukade… Vem kan egentligen klandra dom. Jag är less på att vara sjuk..

Insåg hur ensam jag var när jag kom på mig stå och prata med en kille som jobbar på Konsum, inne på Konsum… Det var det mest sällskapsaktiga jag varit med om på över ett år.

Singel efter hjärntvätt och killen efter det, våldtäkt. 2 katter, 2 fåglar och oändligt med folk ute runt mitt hus.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jess89
1

Lider med dig och vill bara berätta att vi på ensamhet finns här i alla väder. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Allamej
0

Tack 🌺

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Tuulikki]
1

Säger som Jessica! 🌺