Annons:
Etikettensamhet
Läst 870 ggr
serenas
10/24/18, 5:34 PM

Falska vänner

Jag har alltid dragit till mig människor som är falska vänner. Som ljuger och hittar på saker om mig, som går till min pojkväns ex och hittar på saker om mig, och sedan går till min pojkvän och påstår saker. Fick höra att jag ringer min kompis kl 23.00 varje kväll fast hon inte vill det. Om man kollar mina telefon listor så har jag inte ringt alls till någon. Det är hon som ringer mig, nu har jag bytt mobil nr pga det. Men jag ringer henne fortfarande fast jag har bytt nr, och raderat hennes nr. Någon som har varit med om samma sak? Känner mig bara lessen .

Annons:
Stallmima
10/24/18, 5:44 PM
#1

Tyvärr finns de överallt, du kan ju fråga de det berör om de har något bevis för detta förutom hörsägen!

Honestyisdead
10/24/18, 6:11 PM
#2

Varför ringer du henne när hon beter sig så?

Calcifer
10/24/18, 6:42 PM
#3

#2 Vad jag förstår gör hon inte det, utan det påstås att hon fortfarande gör det trots att hon både bytt nummer och tagit bort personens nummer.

#0 Tyvärr finns det sådana människor överallt, det bästa man kan göra är att bryta totalt med dem så gott det går och ignorera. Det har jag fått göra. Det gick åt skogen mellan mig och en ex-vän för över 6 år sen, och i typ ett år efter det blev jag kontaktad av folk som frågade om jag verkligen hade gjort x, y och z som personen påstod. X hade jag gjort, men aldrig y eller z. Tyvärr ville ingen lyssna på det örat så jag sa upp kontakten med dem allihopa tills det gick att prata med dem om det. Exvännen tappade intresset för att snacka skit och hitta på lögner efter ett tag också.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

serenas
10/24/18, 6:43 PM
#4

Problemet är att jag inte har ringt till henne huvudtaget. Dom tider hon hävdar att jag har ringt så har jag sovit.

-Aida-
10/24/18, 7:00 PM
#5

Känner definitivt igen detta med falska vänner. Sådana behöver man inte och de bör inte heller få bli kallad "ens vän" om de beter sig illa mot en. Det är en bra ide att göra sig av med folk som är så kallade "energi tjuvar" och inte tillför något bra i ens liv, Det finns bättre folk där ute även om det kan verka lite glest.

Stallmima
10/24/18, 7:37 PM
#6

#4 Men det syns ju vilket nummer som poppar upp i rutan, säg åt dem att komma med bevis eller så ignorera dem

Annons:
Upp till toppen
Annons: