Annons:
Etikettensamhet
Läst 988 ggr
Lollo pop
10/15/18, 2:00 PM

Gör ont

Förstår inte vad jag gör för fel varför alla som man börjat lära känna och tycka om efter en tid vänder mig ryggen har åter igen vart med om samma sak en person som jag trodde gillade att prata med mig och vara min vän har valt att vända mig ryggen…önskar så att någon skulle kunna ge mig en förklaring till vad jag gör för fel och ärligt tala om vad som gör att personen i fråga väljer avsluta vänskaps relationen för står de inte att det gör ont. Jag har försökt att fråga en av dem som inte orkade vad felet var men fick bara till svar att jag inte gjorde något fel men personen orkade inte mer….. sedan fick jag inte fler svar…är det svårt att vara ärlig? Jag önskar så att människor kunde vara ärliga och inte bara försvinna för det gör så ont.

Annons:
Ewafan
10/15/18, 3:30 PM
#1

Lollo pop Till att börja med vill jag säga att jag tycker du är jätte modig som vågar ta upp hur du upplever det med de berörda personerna. Det är modigt o bemöta deras reaktion. Imponerande! Jag tror att när det kommer till relationer så handlar det om person kemi. Alltså att man på ett naturligt sätt känner en connetion. När en person vill umgås för man ger alla en öppen dörr, vilket jag tror du gör så är det många som bara tänker på sitt eget behov o inte på hur det påverkar dem andra när de vänder om o går. De är själviska helt enkelt. Och det är svårt o vara den som känner att alla är välkomna in i din vänskap. Mitt råd är att fortsätta ha den fina inställningen men samtidigt vara mer uppmärksam när det visar sig om det är naturligt, ett givande o tagande på lika sätt eller om det är du som ger mer än den andra. Vad jag förstår är du en social person och har du iaf lätt att få kontakt med andra och det gör det hela mycket hoppfullt. Så fortsätt vara den du är och

Lollo pop
10/15/18, 7:28 PM
#2

Precis som du skriver så måste man konecta för att det ska bli en vänskap tyvärr kanske det stämmer att jag ger mer än vad jag tar kanske är det så att jag försöker för mycket men då jag tvärt emot vad du trodde har väldigt svårt att hitta vänner då jag har svårt för att vistas med massa människor vill jag gärna behålla några men det funkar si sådär och det gör så ont. Så jag hade hellre sett att någon vågade tala om ärligt vad jag ska göra.

Upp till toppen
Annons: