Annons:
Etikettsjälvkänsla
Läst 1150 ggr
spiritoffalconer
2018-08-10 17:28

Skulle vilja skriva

Skulle vilja skriva om allt runt om kring men det tar stopp. Kommer kanske 1km text här nån gång kanske ikväll kanske aldrig tiden får avgöra

Annons:
[0123]
2018-09-20 16:02
#1

Vad menar du?

spiritoffalconer
2018-10-18 16:12
#2

Allt vara är som ett mörker . Vill skriva men kan inte får se när man orkar med att skriva något tar långa pauser från det sosiala ofta nu

Skogsväsen
2018-10-20 07:49
#3

#2 vad bra att du tar pauser från sociala medier. Om det var det du menade :) 

Och en sak bara, det är ingen pik utan en sak som jag tror är viktig för oss som människor.

Du skrev: "Vill skriva men kan inte får se när man orkar med att skriva något … "

Jag tror en bra sak kan vara att byta ut man till jag när det är jag-form och inte generell form. För det är ju -du-. Att skriva i generell form (man) är mer opersonligt och det blir lite att man gömmer sig själv. Visa dig i ljuset! Så kanske du inte är fast i mörkret lika mycket.

"Vill skriva men kan inte får se när jag orkar med att skriva något "

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

spiritoffalconer
2018-10-27 13:45
#4

Stämmer bra bättre att skriva i jag form. Istället för man skriver som jag snackar ibland .

Skogsväsen
2018-10-28 08:20
#5

#4 Ja, jag gör också det och försöker komma på mig själv när jag skriver man. Jag älskar också att skriva av mig! :D

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

Tissetass
2018-10-30 16:04
#6

Ibland kan det  vara lite läskigt när man skriver av sig… hepp! när JAG skriver av mig 🙂 Jag vet ju inte vad för något som ska komma ur en..

Annons:
Skogsväsen
2018-10-31 21:55
#7

#6 haha bra där! 😉Mja, jag kan nog känna lite oro "borde jag verkligen posta den här texten"? Och ibland avstår jag, och ibland postar jag endå. Annars skriver jag även bara för mig själv, privat. Men på något vis är det mycket lättare på forum tycker jag. :)

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

Upp till toppen
Annons: