Annons:
Etikettensamhet
Läst 882 ggr
Missthinh
2018-06-02 19:03

Helt tom inombords

Hej, är ny här och vet inte riktigt än hur det fungerar, men tänkte skrivaav mig lite. Jag är en tjej på 28 år, studerar och är på andra år i min utbildning på universitetet. Jag anser mig vara normal som person, fin, självsäker, snäll, trevlig och social när humören är på topp. Har bra relation med min familj och många vänner som jag tycker om. När det kommer till kärleken har det varit upp och ned. Jag har haft 2 seriösa förhållande, ett som varade i ca 5 år och det andra i nästan 3 år. Men det var flera år sen, efter det så har jag bara dejtat halft seriöst men oftast när jag velat ha något mer seriöst med någon så har personen backat ur relationen. Senaste killen jag dejtat har precis dumpat mig, vi dejtade i 2 månader och han sa att han inte var intresserad längre i mig. Jag undrar gång på gång vad som är fel på mig, vad jag gör för fel, varför är det ingen kille som är rädd att förlora mig, som inte vill ge upp på oss? Om jag bara visste vad som jag gör fel skulle jag jobbar på det för en bättre jag. Just nu känns det väldigt tomt inombords och ser inte meningen med livet. Är orolig att jag kommer aldrig hitta en kille som jag älskar och som älskar mig, att jag alltid kommer att vara ensam. Vänner där hemma har redan familj och egna barn. // Vill bara vara lycklig

Annons:
Aleya
2018-06-02 19:17
#1

Min fundering: varför jaga kärleken? Låt den komma. Och sen kan man inte göra så mycket åt att andra kanske känner: Ne detta funkar inte. Det är bara sörja och sedan hoppa upp på hästen igen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2018-06-02 19:23
#2

Du skriver att du dejtat halvseriöst och när du ville bli seriös stack han. 

Tror det beror på din initiala inställning. Det drar ju till sig en viss typ. Dejta för att satsa eller inte alls är mitt råd.

Dejta bara personer som du tänder på både fysiskt och psykiskt. Då tror jag du hittar rätt till slut.

Upp till toppen
Annons: