Annons:
Etikettensamhet
Läst 781 ggr
Isaleex
4/20/17, 1:40 AM

Saknar någon som vill och orkar lyssna.

Varför är det alltid så? De som bör stå en nära vill inte lyssna, de som lovar att de ska finnas där orkar inte lyssna. Medans de nyfikna alltid har ett öra att låna ut trots att de inte bryr sig. Oftast slutar det med att man sitter här tyst. Jag saknar att ha en riktigt nära vän. En vän som man kan ringa och prata om precis allt med. Hur stort, litet eller pinsamt det än må vara. Någon att gråta ut hos, skratta med som verkligen bryr sig. Sådana vänner fanns förr men antar att de är svårare att finna nu när man är 33år och inte 23. Vänner har jag, men ingen som står riktigt nära. Varför är det så? Sluter vi oss ju äldre vi blir? Kommer det bara att bli svårare och svårare? Är så himla trött på klumpen i magen, ensamheten och att aldrig kunna få lätta mitt hjärta eller att få prata ut med någon. Varken med min familj, sambo, vänner eller syskon.

Annons:
reflec
4/26/17, 9:22 AM
#1

Du har en otrolig värme som blir som som smält runt deras istoppar Wow. Sedan är ju frågan.. Vågar man verkligen ta en person själv,? Plötsligt blev det deras ansvar . . Du blev deras andra jobb.darför grupperar man gärna sig, ju mer folk runt en, desto mindre ansvar. Nu ska Vi fira! . - Lite sådan mentalitet Finns det Vi andra har alla diagnoser haha.

Upp till toppen
Annons: