Annons:
Etikettpositivt-negativt
Läst 1030 ggr
[AprilFlickan]
2017-04-01 01:11

"När inget känns"

Det mesta i samhället har blivit kallt Det verkar ej ingå känslor I något Yta och image Show off Många marknadsför sig Som en produkt Produkter känner inget Det enda som räknas är likes Komplimanger För ytan och presentationen av sin marknadsföring Skrämmande Obehagligt Och mycket är dessutom slit och släng Förr gällde det saker och prylar Möjligen mat senare Och nu människor, personer, vänner, kollegor och ja kanske tom. familj För en del Bara lite tankar Från mig som längtar tills jag känner än mer Än idag ler

Annons:
kim1980
2017-04-01 14:46
#1

Det in stämmer jag håller med mycket det du skriver. Själv har jag lätt för känna det är inte lätt hantera kan jag säga. Så det kan göra osynligt ont fruktansvärt smärtsamt. Värden är ignorant . Men själv klimatet är för varmt. Så man blir liv rädd hur det kommer bli faktiskt med framtiden. Är totalt tvärtom i mycket. Men kan bero på att jag ser det inte alla ser el förstår.. Kan själv tycka att jag känner för mycket . Följer mitt inre olika budskap energi dragningen. Bryr mig vill väl. mer en vad folk tar hänsyn till mig givetvis andra med . Som är i en samma sort. Fast jag är stabil trygg i mig själv. Har funits dem som läger sig i när jag hjälper andra. I bland tror jag folk mår bra av klanka ner på andra. Vilket är inte ok. Jag tänker med mycket som du gör. Finns ingen snabb lösning med värden . Men knasigt är det på lång sikt är det skrämmande vad arbetslösheten blir enorm hög. Med all teknik göra själv . Jag ber om hjälp är inte duktig på teknik är osäker i små saker. Som är vardags mat för många. Men enormt svårt för mig. Rädd för göra fel , el att det inte blir korrekt. Bibban till ex så är teknik där med. Men jag vill minsann ha personal hjälp. Vi är nog många som har likasinnade tankar. Men alla vågar inte synas el höras träda fram. Vilket är jätte synd förstås.

Upp till toppen
Annons: