Annons:
Etikettensamhet
Läst 1091 ggr
MatsMalmö
6/26/16, 9:05 PM

Ensam söker någon.

Hej! Är lite äldre än dom flesta här kanske, 47. Känner mig ofta ensammen. Socialt lite osäker men ändå social till sättet. Är snäll, glad omtänksam och seriös. Själv är jag sjukskriven för utmattningssyndrom för tillfället. Söker någon sms, tele eller chatt kompis. Snackar gärna om allt möjligt.

Annons:
Soligajag1
7/19/16, 6:51 AM
#1

Hejsan MatsMalmö 🙂 

Visst kan man behöva någon att prata med , chatta , eller såå, , 🙂 

Utmattningssyndrom skriver du , vad jobbar du med ?  Så tråkigt för dig , fler o fler drabbas av detta 😕 Hur hanterar du det?? Äter du nån medicin  eller vilar du bara? Jag har varit på väg att gå in i den "berömda väggen" ( gjort det en ggn) nu tar jag tag i mig själv, , o stannar upp, , 

Jag är 56 , fyller 57 i November , men känner mig ung o viril ännu. 🙂 

Jag försöker röra på mig varje dag, tar en promenad på morgonen, ( har semester nu ) Jobbar inom Café branschen , o det är stressigt , vissa dar mer än andra. 

Älskar att sitta på Loppis , bjuda på mig själv och mina varor, Bakar bullar, bröd, kakor och säljer . + mycket annat som kläder, skor, glas o prydnads grejer, gardiner o tyger, mm.mm.  

Jag är en social person, glad , utåtriktad, seriös men gillar att skoja o skämta med människor!! Skriver poesi , dikter som oxå är en utav mina passioner. 

Har 3 barn o 1 barnbarn, , så mina dagar rullar på. Kram Kram // soligajag1☀️ 

God Morgon

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: