Jag har aldrig använt ifokus anonyma funktion så jag vet inte hur man gör men eftersom det inte finns med som valalternativ under textrutan antar jag att funktionen är borttagen...
Jag plockade bort den funktionen då den missbrukades. Folk skrev kommentarer anonymt som inte var känsliga/privata på något sätt. Det kom anonyma kommentarer som var lite stöddiga/elaka.
Funktionen är ju till för att man ska kunna skriva känsliga inlägg utan att blotta sig. Problemet är, att när någon bryter mot skrivreglerna eller reglerna för sajten anonymt, kan inte jag ge en varning eller skrivförbud till personen.
Nä men grodan om du känner så så behöver du söka kontakt med nån, finns alltid nån där ute som kan hjälpa dig. Du kanske är deprimerad och drar man sig gärna undan från andra och känner att man vill dö. Du kan Pma mig om du vill prata.
och när det kommer till kritan, så vad fasiken hjälper det att skriva om det? när ensamheten blir en sjukdom som gör dig knäpp och till slut dödar dig...
#14 Jag är inte värd här längre och det verkar inte finnas någon för tillfället. Utan värd för sajten kommer anonym-funktionen inte komma tillbaka och det är nog ganska bra så att det inte spårar ur med anonyma tråkigheter här inne.
Hoppas du kan hitta en annan sajt att skriva av dig på. Även om du inte verkar tro att det hjälper så tror jag faktiskt det kan hjälpa att få skriva av sig ibland
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.