Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1189 ggr
[T-Johan]
2015-12-04 20:04

Helga! Hur har ni det?

Sitter ni utan ström? Eller kommer i ingen stans pga Helga? Jo jag har en tredagars katastrof låda med batteri ficklampa mat och vatten. jo ett litet camping kök också. Har som tur är inte behövt använda under någon längre tid. Ett par gånger, 6 timmar utan ström. Och 2 dagar utan vatten. Skönt att veta att man står sig ett par dagar. Har Ni också storm och katastrof låda? Vad har ni i den?

Annons:
Fridaaaa
2015-12-04 20:11
#1

Här i Blekinge märks den inte av

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annielle
2015-12-04 20:25
#2

Här i Stockholm blåser det på, men inte extremt, var nyss ute och tog en liten promenad….

Var dig själv, det finns redan så många andra.

TjockaBerta
2015-12-04 20:42
#3

Oh Helga Natt! Det regnar och blåser men man märker inte av storm direkt. TVn och värmen fungerar som de ska. I stan har vi inga reserver men på landet har vi gasolkamin.

>>>Malum domesticum<<<

[T-Johan]
2015-12-05 11:24
#4

En linje; Göteborg - Söderköping ska vara värst drabbat. Nu såg jag på nyheterna att det är ett oväder till på väg in. Få se om det tar samma väg eller går via Blekinge - Stockholm.

[Tuulikki]
2015-12-07 05:35
#5

Här vart det som värst under förmiddagen men avtog sedan. Hunden tvärvägrade gå ut. Fick bära honom till en buske som stod i lä så han fick kissa, sen sprang vi in igen :P Strömmen gick inte denna gång, som den gjorde under Gorm.

Jess89
2015-12-07 11:54
#6

I Östergötland har det blåst en del. Trodde knappt att jag skulle komma hem från skolan. Det har varit flera strömlösa i mina trakter men jag klarade mig.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
[T-Johan]
2015-12-07 21:11
#7

Men då har ni inte blåst bort i alla fall. Hoppas det är över för denna höst. Ska upp till koloni stugan och se om den står där jag byggde den.

Upp till toppen
Annons: