Annons:
Etikettundersökningar-frågor
Läst 2471 ggr
[Tuulikki]
2015-10-19 23:42

Vad gör Du om dagarna?

Är lite nyfiken på vad ni hittar på om dagarna! Jobbar du, pluggar du? Vad i så fall?
Du kanske är föräldraledig, sjukskriven, pensionär eller arbetslös? Vad gör du för att sysselsätta dig om dagarna?🙂

Annons:
Ravynsfair
2015-10-20 00:23
#1

Studerar på distans via Folkhögskola. 
Läser allmän linje med fokus på att höja mina nästintill obefintliga betyg från gymnasiet. 
I övrigt vigs tiden åt att träna och motionera hund🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[Tuulikki]
2015-10-20 00:35
#2

#1 Jag hoppade av gymnasiet i 2an och läste "3an" på allmän linje på folkhögskola, passade mig mycket bättre än "gymnasiemallen". Tur det finns alternativ!

Thotis90
2015-10-20 08:51
#3

Jag studerar 50 % genom vuxenutbildningen för att få meritpoäng, med förhoppningen att de ska hjälpa mig att komma in på min drömutbildning då det är höga antagningspoäng (behöver meritpoängen, sedan ska jag kunna konkurrera om en plats). Jag läser just nu Engelska 7, som tidigare hette Engelska C, och sedan ska jag läsa Samhällskunskap 2, som tidigare hette samhällskunskap B, och efter det spanska steg 1-5. Jag jobbar också. Just nu 50 % på ett fritids och sedan har jag precis börjat sälja produkter för LR Health & Beauty. Utöver det är jag fotograf.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Ravynsfair
2015-10-20 08:53
#4

#3 Ja, jag är glad att det finns. Tog studenten utan slutbetyg 2011 och sen dess har jag bara haft ångest gällande skolan. Men nu så, nu är jag på spåret igen. Visst är det jobbigt och jag får en del ångest men inte i närheten av hur det var på gymnasiet! 😞

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[Garntroll]
2015-10-20 10:22
#5

Jag är förtidspensionär.  Handarbetar , pysslar med mina blommor och surfar på sociala medier.