Annons:
Etikettundersökningar-frågor
Läst 2030 ggr
Thotis90
9/29/15, 11:15 AM

Vad är din stora dröm?

Vad är din stora dröm? (motivering är valfritt)

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Annons:
Thotis90
9/29/15, 11:16 AM
#1

Jag börjar 🌺 Jag har haft många drömmar genom åren - bl.a. bli innebandyproffs, få barn och bli dietist. Jag blev inte innebandyproffs och några barn verkar det inte bli tack vare min endometrios (har försökt bli gravid i över 3 år utan resultat), men dietistdrömmen finns fortfarande kvar och den försöker jag jobba mig till nu genom att läsa kurser som ger meritpoäng då jag är några poäng kort. Till hösten -17 tänker jag söka till universitetet.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Skorpion76
9/29/15, 6:13 PM
#8

Jag kan inte säga att jag har bara en stor dröm utan flera.  En av dem är att träffa Gunde Svan, en annan är att få uppleva att spela en match med en lagsport och framför allt ingå i ringen när de har peptalk i början. Wow, vilken känsla!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

felle-j
9/29/15, 8:44 PM
#9

Min stora dröm är att flyga, alltså ha ett certifikat, och gärna även äga ett eget flygplan.

P3pz
10/1/15, 12:29 AM
#10

Antar att jag har flera drömmar :P 

Jag har sedan jag var lite alltid velat haft en stor familj med många barn (Den kommer dock inte gå i uppfyllelse pga olika anledningar). 

Jag har alltid velat bli lastbilschaufför och det är jag bestämd på att jag någon gång ska jobba med under mitt liv.

Sen har jag drömmen att bygga banbil och köra på bana (vilket just nu är mitt projekt). :)

"There is life after abuse. This is mine"

[Garntroll]
10/14/15, 9:50 PM
#11

Att få må bra. Hitta vänner. Få en tillvaro jag trivs med.

LinaLj
10/15/15, 12:23 PM
#12

Jag har alltid drömt om att bli arkeolog, vilket jag blev.

Mina största drömmar just nu är att hitta ett hus med lite mark till att bosätta mig i och att kunna öppna en handarbetsaffär. Den första drömmen håller jag på att leta efter. Den andra vet jag inte om den kommer att bli verklig, inte riktigt rätt klimat för det just nu.

[Tuulikki]
10/16/15, 10:24 AM
#13

Min högsta dröm är att få bli fullt frisk och må bra :) Bipolariteten kommer jag aldrig komma ifrån men jag kommer förhoppningsvis lära mig att leva med den på ett bättre sätt än vad jag gör just nu.

Drömmen om hur min framtid ska se ut är ganska "Svensson". Jag vill först utbilda mig och hitta ett jobb jag trivs med. Sen vill jag gifta mig med min sambo och skaffa 2 barn. Jag vill bo på landet, gärna ha lite djur. Blir det inga får, shettisar, getter eller annat kommer det fortfarande självklart finnas hundar och katter i hemmet! :D Sen vill jag leva så. I frid och fröjd. Med min man, barn och djur. Enkelt men härligt.

Annons:
Blueberry95
10/16/15, 6:06 PM
#14

Min innersta dröm är nog att förändra världen positivt :)

catcult
10/17/15, 1:34 AM
#15

Vad hände med inlägg #2 till #7?

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

scirocco
10/17/15, 7:12 AM
#16

Hitta en tjej att starta familj med.

Thotis90
10/17/15, 7:56 AM
#17

#15 Det blev en diskussion om min ofrivilliga barnlöshet och den hör inte hemma i den här tråden då detta inte är en diskussionstråd.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

AnnaCDSG
10/20/15, 1:02 AM
#18

Min dröm är att bli av med min sociala fobi och att må bra. Skulle väldigt gärna vilja bo på landet med några djur och helst med mycket öppna fält omkring huset/gården.

Tarotstollan
10/24/15, 5:15 AM
#19

Drömde lite om att bli författare eller veterinär när jag var yngre men bara det positiva med yrket! 🤐
Nu önskar jag att jag var helt frisk och hade vunnit några miljarder så jag skulle kunna starta Sveriges största katthem för oönskade katter.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: