Annons:
Etikettträffpunkten
Läst 3306 ggr
Valkyrija
2015-07-12 00:58

Vänner i Trollhättan sökes!

Nu är jag trött. Jag är så extremt trött på att vara ensam! 
Jag är en tjej på 21 år som pga depression isolerat mig från omvärlden i flera år. Jag har dessutom flyttat till Trollhättan(från en liten ort precis utanför Göteborg) och försökt lära känna folk men till ingen nytta. Jag har humor, är trevlig och ganska så crazy när man väl lär känna mig men min absolut främsta egenskap är nog min lojalitet. Jag skulle aldrig gå bakom någons rygg… Tror faktiskt att anledningen till att jag inte har några vänner är för att jag är väldigt hård när det kommer till sådant.. (enligt mig kan man inte vara för hård när det gäller skitsnack men jag har hört från flera att jag typ "måste" acceptera det)… 

Intressen jag har är datorn(skrivande/blogg, fotoredigering och inte minst datorspel), fotografering, djur & natur, spiritualism, musik & teater samt träning. Jag söker någon att umgås med som bor i närheten av Trollhättan. Hör gärna av er ! 😊

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
[Tuulikki]
2015-07-12 02:56
#1

Synd man inte bor närmre!🌺

Jess89
2015-07-14 15:06
#2

Säger desamma du verkar vara en trevlig tjej. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Sabina]
2015-07-15 11:48
#3

Håller verkligen med ovanstående om att du verkar en mycket trevlig tjej 🙂

Jag bor hyfsat nära dig så om du vill får du gärna PM:a mig. 🙂

Kram så länge ❤️

Valkyrija
2015-07-15 13:19
#4

Tack va fina ni är ! ❤️
#3 Tack så mycket! Jag pmar dig ! 😊Kramis!❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Jess89
2015-07-15 15:44
#5

Nu bor ja inte i närheten men du får gärna maila mig ändå om du känner för det. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

ElisabethB
2015-07-16 06:04
#6

Nu bor jag iof i Åmål, men tycker det vore trevligt att lära känna dig iaf.. 🙂(Går ju både buss och tåg så det borde ju inte vara någon större nackdel som jag ser det)

Du får väldigt gärna pma mig!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
Ravynsfair
2015-07-16 20:53
#7

Säger som de övriga, att det är synd att man inte bor närmre! 
Du är toppen Alyssa! ☀️

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Zeraphia
2015-12-06 22:11
#8

Hejsan, du låter äkta och lagom crazy.. maila mig gärna :)

LIMOUSIN
2016-10-30 08:32
#9

Hej! Jag bor i göteborg är 21 år, tjej, och skriver/träffar gärna dig! :)

lankesisk80
2017-05-13 12:40
#10

jag har bott 11 ar i THN.Efter min depression flyttade jag till sri lanka..det narmaste jag hade va min mamma..hon ar 65 ar .Min mamma ar osam med mig o jag kan inte flytta till lagehenhetn THN. till henne.Jag vill komma till THN igen.samhallet i sri lanka ser en depremerad som psykisk sjuke jag vill inte bo har.jag vill leva i fred i min alskade stad THN.grejen e att jag har ingenstans o bo dar..kan man inte hitta en manads bostad tillfallet mot betalning.jag ar hjart oprerad ocksa..vid snabba premenad eller anstangning kanner jag hjartat trangt.har nere har jag ingen pengar att hjart operara .Om det finn en snalla sjal som erbjudar mig en inneboende rum eller lagenhet..jag ar ansvarig,37arig,underskoterska .jag hjalplos i denn kris situation..pga depression kan jag icke ordna mina saker..

Upp till toppen
Annons: