Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1123 ggr
[Jerry Tyfting]
2015-07-07 22:11

Ny grupp idé - Skype

Hallå

I denna grupp tänkte jag att man kunde ge en kort presentering av sej själv och dela med sej av sin Skype adress. Jag menar kom igen om alla som är här i detta forum känner sej ensamma så har vi alla nåt gemensamt och vet redan att det vi flesta vill ha här är en kontakt med en annan människa. Kanske till och med en nära kontakt! Det här skulle ge möjlighet till de vågar dela med sej att lägga ut sej själva och ta den chansen att göra det.  För då vet vi att de som vågar dela med sej är öppna och ärliga till viss del. Det krävs mod att presentera sej själv som man är så desto öppnare och ärligare du är desto mer blir du bemött med samma mynt. Detta är ett bra första steg till nånting mer än bara ett "forums snack" i mitt tycke.

Annons:
[T-Johan]
2015-07-07 22:28
#1

Nu har jag inte 100-koll på Skype. Och inte hur många som redan använder Skype. Till och börja med ska Du nog ta reda på det, som steg ett. "Skapmed ett par genomtänkta frågor "

[Jerry Tyfting]
2015-07-07 22:38
#2

Ah ok. Tack för att du svara. Det betyder att jag har lyckats utmana "ordningen" här. Mohahaha… :P

[T-Johan]
2015-07-07 22:48
#3

Jag blir utkastad hela tiden när reklamen pockar på uppmärksamhet. Därför gick det inte att editera förra inlägget. Men vad jag försökte förklara är: Gör en tråd som "Skapa undersökning". Ställ ett par genomtänkta frågor. Då får man ofta veta om tanken med tex Skype funkar.

[T-Johan]
2015-07-07 22:52
#4

"Ah ok. Tack för att du svara. Det betyder att jag har lyckats utmana "ordningen" här. Mohahaha… :P " Nä knappast, ingen ordning är utmanad!

[Jerry Tyfting]
2015-07-07 23:28
#5

ooh vänta bara, det tar jag som en utmaning…vänta lite…nää ja ville ju utmana, fy på dej. För att vara så tydlig som möjligt så skämta jag. Bäst att säga så annars kanske du tror att jag bara försöker bråka, en ärlig och öppen bråkare i såna fall. Jag är inte van att prata med nya människor så ja överspela lite på min attityd märkte jag.

[T-Johan]
2015-07-08 09:13
#6

Du får gärna fokusera på trådens tema "Ny grupp idé - Skype". Utveckla Din tanke.

Annons:
Upp till toppen
Annons: