Annons:
Etiketthälsningar
Läst 2244 ggr
[Jerry Tyfting]
7/7/15, 9:16 PM

Hallå från Jerry

Hallå jag heter Jerry och söker likasinnade människor att konversera med.

Kort fattat så har jag  känslomässigt sätt känt mej övergiven, nertryckt, ensam och o-älskad med mera i generellt sett hela mitt liv. Jag har hittat en väg som funkar för mej just nu men personligen så är det är en svår väg att gå. Jag vill också ge råd och stöd om jag kan till de som vill ha. Mitt intresse fokus är känslor, relationer, psykologi, spirituella saker, och känslomässigt välmående. Nej jag är ingen psykolog eller arbetar inom hälsa så se mej som en "privat person".

Annons:
[Tuulikki]
7/7/15, 10:46 PM
#1

Välkommen hit Jerry!🙂

felle-j
7/7/15, 10:53 PM
#2

Välkommen hit säger jag också!

[Jerry Tyfting]
7/7/15, 11:21 PM
#3

Tackar

n00bArtWork
7/14/15, 10:14 AM
#4

Läst psykologi 1&2 på komvux och lekt hobby terapeut hela livet (men det är tyvärr det och bank/taxi som jag duger till för andra verkar det som). Har du funderat på att vidareutveckla dig inom det området arbetsmässigt?

[Jerry Tyfting]
7/14/15, 3:03 PM
#5

Jag har funderat på det väldigt mycket. Den nuvarande psykologin (enligt min syn punkt) är väldigt "sjukvårds" inriktat. Att psykologerna ska "fixa" ett problem för att skicka ut patienterna igen till vardags livet, för att sen komma tillbaka med nästan samma problem igen. Jag skulle inte vilja inte arbeta så. I mitt fall så skulle jag vilja veta vad det är patienten känner. Jag vill veta vem dom är och vad dom vill, inte bara "fixa" dom.

n00bArtWork
7/20/15, 2:29 PM
#6

#5 det är stor skillnad mellan psykologi och psykiatri, den sist nämnda är den mest använda idag då den är "gratis" i statlig vård medan psykologer kostar för vuxna.

Annons:
Upp till toppen
Annons: