Annons:
Etikettensamhet
Läst 1255 ggr
[Tramptassen96]
5/12/15, 7:58 PM

vill ha nya vänner inom motala

Hej! Jag vet inte hur jag ska hitta vänner eller vad som nu kan erbjudas inom motala och testar om någon har något bra tips här eller om det finns människor från motala här. Jag söker helst killar att lära känna. Jag dras mer åt killar för mitt stora intresse för tv-spel och att det är lättare för mig att prata med killar. Men tycker mycket om andra saker med som att måla, rita, fota, vara ute, läsa, skriva, fantasy, djur, tatueringar, piercingar och mycket mycket mer. Jag har dessutom en son på 2,5 år som tar mycket av min tid och kärlek. Lider väldigt hårt spykiskt just nu och känns som alla lämnar mig/är upptagna hela tiden/vill inte vara med mig osv. Känner mig så himla ensam :(

Annons:
Klusse
6/23/19, 3:45 PM
#1

Hej Tramptassen. Jag ser att ditt inlägg är 4 år gammalt. Men har du hittat vänner? Själv blev jag precis singel efter att jag har flyttat till Motala från sthlm. Jag känner ingen här! Jag gillar att spela tv spel, hänga, bada och se på film. Oj, höll på att glömma golf 😊 är en kille som är väldigt lätt att umgås med. Skulle behöva någon vän då det inte är lätt att gå igenom livet utan.

Upp till toppen
Annons: