Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1645 ggr
Kajzza
2014-10-13 12:33

Söker ensamhet

Hej på er här inne.
Sedan jag kikade in här för någon vecka sedan har lag läst då och då. Känner igen mig i många inlägg.  Dock är det tvärtom för mig, jag söker mig till ensamhet. Orkar inte med kallprat, slammer, buller, stela leenden, hänsyn…  När jag sjunker ner på min säng med en ljudbok i mobilen, placerar rumpan på en köksstol och slår upp min laptop…då njuter jag,
Helt osocial är jag ju ändå inte. Bor med man och tre barn runt 11år. Kanske är det en av orsakerna till min osociala sida. Vi umgås mycket och nära inom familjen. Där trivs jag.

Till  skillnad från det vanliga sociala livet med vänner av olika närhet så trivs jag väldigt bra med i socoala sammanhang på internet. Där kan jag stänga av störande ljud, finns inga krav på att svara på en viss tid, jag kan tänka ostört meningen ut innan jag yttrar mig :)
På internet kan man ju stänga ner när man känner att det blir för mycket. Dock har det skrivna språket en nackdel, det är lätt att missuppfatta.

Nåja det var lite tankar från mig…
Lite till så får det gå som en presentation :)

48år
3barnsmamma
Litet samhälle
Datortok ägare till minecraftservern med ipadressen -  jaxbo.mdl.us
Vidbränd för många år sedan med sjukskrivning till följd.
Diverse odiagnostiserad värk, ständig trötthet, svårigheter med minne och kommigång
Ett oftast glatt huör
En rejäl portion humor och ibland även humör

Det där var en del av mig
Vill ni säga hej - titta in på minecraftspelet, på servern jaxbo.mdl.us
Där är jag oftast dagtid.

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Annons:
Kajzza
2014-10-13 13:43
#1

jaxbo.mcdl.us ska det stå på två ställen jag missade ett c…vill någon ändra så bli jag glad.
:)

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Upp till toppen
Annons: